Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Γκιλής | 1 Μαΐου 2020, 09:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Μάλλον δεν έχετε σαφή εικόνα της διδασκαλίας των αρχαίων στο Γυμνάσιο, αλλά εύχεστε να ήταν έτσι. Τα παιδιά μας εισάγονται στο Γυμνάσιο με ελλιπείς γνώσεις της νέας ελληνικής (λόγω των επιλογών των συμβούλων εκπαίδευσης και του υπουργείου). Πώς λοιπόν ξαφνικά θα γίνουν δέκτες της πλούσιας πραγματικά αρχαίας ελληνικής, και πολύ περισσότερο να επιφορτωθούν με την εξέτασή τους στις προαγωγικές εξετάσεις κάθε χρόνο; Δεν αντιτίθεμαι στην διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής (το αντίθετο πιστεύω ότι είναι αναπόσπαστο στοιχείο στην κατανόηση και εκμάθηση της σωστής χρήσης της νέας ελληνικής). Αλλά θεωρώ ότι τα παιδιά μας σε αυτή την ηλικία δεν πρέπει να "φορτώνονται" με περισσότερα εξεταζόμενα μαθήματα και πρόσθετη ύλη, όπως συμβαίνει και στα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων προηγμένων δυτικών χωρών (που άλλοτε εκθειάζουμε και άλλοτε ξεχνούμε). 2. Είναι άξιο απορίας γιατί η βιολογία θεωρείται βασικό μάθημα που πρέπει να εξετάζεται στις προαγωγικές εξετάσεις. Η ύλη του μαθήματος είναι τέτοια που δεν δικαιολογεί ακόμη και την δικαιολογημένη ανησυχία ότι όλοι μας πρέπει να γνωρίζουμε βασικές έννοιες βιολογικών και ιατρικών όρων. Νομίζω ότι αρκεί η εκμάθηση στη διάρκεια του έτους, αλλά γιατί να επιβαρύνουμε τα παιδιά μας με παραπάνω ένταση, άγχος και κόπωση στο τέλος του έτους; Ποιο εκπαιδευτικό σύστημα από αυτά που εκθειάζονται έχει την ίδια λογική; ΚΑΝΕΝΑ