Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Lucie | 1 Μαΐου 2020, 09:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την Β'ΞΓ: Σχετικα με τη διδασκαλία της "γλώσσας επιλογής" του μαθητή, νομίζω πως ειναι πολύ πιο δίκαιο για κάθε μαθητή να του δοθεί μία ευκαιρία,στα χρόνια εκπαίδευσής του, να διδαχτεί την γλώσσα, να πιστοποιήσει αν ειναι δυνατον το επίπεδο Β1 στο τέλος της Β'λυκείου, να υπάρχει δηλαδή συνεχεια στο αντικειμενο από τη μία βαθμίδα στην άλλη, κι αυτό να είναι υποχρεωτικό. Στην Ελλαδα, με τα αμέτρητα ολιγοθέσια σχολεία, μπορεί να γίνει αυτο με υποχρεωτική ανάθεση Β'ΞΓ στα σχολεία, ανάλογα με το μαθητικό δυναμικό τους. Ομαδες σχολείων για τις περιφέρειες που χρειάζεται να συμπληρωθεί ωραριο. Τα σχολεία Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας, της ιδιας περιφερειας πρέπει να συνεργαστούν σε αυτό. Δημοκρατικό είναι να δίνονται ίσες κια ειλικρινείς ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές κι οχι πασαλείματα στη βάση της ελευθερης επιλογης. Ο εκπαιδευτικός χρειαζεται αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για να προσφέρει το εργο του. Ολοι οι καθηγητές μπορούν να προετοιμάσουν τους μαθητές τους για εξετασεις, όπου κι αν διδάσκουν.