• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΗ Σ.Ε.Ε. ΠΕ06, 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΤΤΙΚΗΣ' | 1 Μαΐου 2020, 10:28

    Λυπούμαι να πω ότι υποπτεύομαι ότι αυτό το άρθρο ακολουθεί την λανθασμένη, κατά τη γνώμη μου, αφού δεν έχει στέρεη επιστημονική τεκμηρίωση, πολιτικη των τελευταίων ετών (την λεγόμενη the earlier the better) που οδηγεί μακροπροθεσμα στην απομάγευση της μάθησης της ξένης γλώσσας (αποδυνάμωση των κινήτρων βάσει σχετικών ερευνών σε περιβάλλοντα μάθησης της ξένης γλώσσας σε σχολική τάξη). Αυτή η πολιτική ξεκίνησε απο ένα Ευρωπαικό Πρόγραμμα και μας έμεινε στην Εκπαίδευση χωρίς ποτέ να τεκμηριωθεί επιστημονικά η αποτελεσματικότητά της. Αντίθετα λειτούργησε και μάλλον συνεχίζει να λειτουργεί ως άλλοθι (έχουμε πολλές ώρες διδασκαλίας στην Α/θμια εκπαίδευση) για να αποδυναμωθεί η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση όταν τα παιδιά όμως έχουν την γνωστική ικανότητα να επεξεργαστούν την διαδικασία της μάθησης της ξένης γλώσσας και να φτάσουν σε ένα καλό επίπεδο γνώσης και χρήσης της.