Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων;Σχόλιο του χρήστη alex | 11 Δεκεμβρίου 2010, 21:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η "επιβολή" μέντορα σε ένα νεοδιοριζόμενο εκπαιδευτικό μπορεί να επιφέρει εντελώς αρνητικά αποτελέσματα αν δεν είναι κατάλληλη η επιλογή του μέντορα. Καλά είναι τα πτυχία και ο χρόνος προϋπηρεσίας αλλά αυτά δεν είναι τα κύρια προσόντα ενός εκπαιδευτικού. Ο εκπαιδευτικός πρέπει πρώτα απ΄ όλα να αγαπάει τη δουλειά του και αυτό φαίνεται μόνο μέσα στην τάξη. Μόνο τα παιδιά το καταλαβαίνουν δυστυχώς και μόνο αυτά ξέρουν να απαντήσουν τι είδους καθηγητές θέλουν να έχουν. Δυστυχώς όμως και αυτά πολλές φορές μπερδεύουν τον καλό καθηγητή/δάσκαλο μ'αυτόν που βάζει μεγάλες βαθμολογίες χωρίς όμως πρακτικά να τους μαθαίνει τίποτα. Αν καταφέρναμε να ξεφύγουμε από αυτόν τον ύφαλο τότε μόνο τα παιδιά με μυστική ψηφοφορία θα μπορούσαν να επιλέξουν (ανά ειδικότητα). Για να δεχτεί να γίνει μέντορας κάποιος θα πρέπει να κερδίζει κάτι είτε χρηματικό είτε προβάδισμα για επιλογή του σε διευθυντική θέση ή θέση συμβούλου κ.τ.λ. Τέλος ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός θα πρέπει επίσης να βλέπει σαν φίλο του το μέντορα κάτι πολύ δύσκολο αφού όλοι στην Ελλάδα ξέρουμε τα πάντα και είμαστε πάντα οι καλύτεροι άρα ποιος θα μας δείξει αυτός που δεν ξέρει; Τέλος ο μέντορας θα πρέπει χωρίς συναισθηματισμούς αλλά και χωρίς να χρησιμοποιεί το νέο εκπαιδευτικό να αποφασίσει τη βαθμολόγηση του.