Ένα παιδί στην εφηβεία δεν θεωρώ, σύμφωνα πάντα με τους ψυχολόγους, ότι είναι καλό να αλλάζει σχολικό περιβάλλον. Ειδικά με τέτοιον τρόπο, που εκτός ότι χάνει τους φίλους του χάνει και την εμπιστοσύνη στον εαυτό του, σημαντικό για την μετέπειτα εξέλιξη του ως ενήλικα. Μία εξέταση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την συνολική εικόνα του μαθητή διαχρονικά. Και είναι λάθος να έχει το αίσθημα του αποτυχημένου ενώ υπάρχει συνολική εικόνα της προόδου του.
Το μέτρο αυτό θα μπορούσε να ισχύσει για τα παιδιά που εισέρχονται στην Α΄Γυμνασίου, ώστε να είναι ψυχολογικά προετοιμασμένα.
Ένα παιδί στην εφηβεία δεν θεωρώ, σύμφωνα πάντα με τους ψυχολόγους, ότι είναι καλό να αλλάζει σχολικό περιβάλλον. Ειδικά με τέτοιον τρόπο, που εκτός ότι χάνει τους φίλους του χάνει και την εμπιστοσύνη στον εαυτό του, σημαντικό για την μετέπειτα εξέλιξη του ως ενήλικα. Μία εξέταση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την συνολική εικόνα του μαθητή διαχρονικά. Και είναι λάθος να έχει το αίσθημα του αποτυχημένου ενώ υπάρχει συνολική εικόνα της προόδου του. Το μέτρο αυτό θα μπορούσε να ισχύσει για τα παιδιά που εισέρχονται στην Α΄Γυμνασίου, ώστε να είναι ψυχολογικά προετοιμασμένα.