Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 12 Δεκεμβρίου 2010, 03:30
Αλήθεια με ποιό τρόπο θα ξεφύγουμε από τα φροντιστήρια στη βθμια; Μήπως δημιουργώντας νέα φροντιστήρια στην γθμια; Και τί το καλύτερο θα έχει ο νέος τρόπος για την επιλογή των φοιτητών σ΄ένα τμήμα; Μήπως περισσότερα χρόνια εξετάσεων, περισσότερα έξοδα και κυρίως περισσότερη αναξιοκρατεία; Μα επιτέλους ποιός θα βγει να πει την αλήθεια ότι δηλαδή η παραπαιδεία δε θα περιοριστεί όσο οι περισσότερες οικογένειες βλέπουν σαν τη μόνη διέξοδο για το μέλλον των παιδιών τους το "καλό" πτυχίο; Και τί μπορεί να κάνει το υπουργείο γι΄αυτό; Το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην καλλιεργεί ψεύτικες ελπίδες στα νέα παιδιά και τους γονείς τους! Να δώσει ώθηση στην πραγματική τεχνική εκπαίδευση και να βελτιώσει την ποιότητα της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες ώστε το οποιοδήποτε πτυχίο να έχει πραγματικό αντίκρυσμα!