Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Σχόλιο του χρήστη Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου & Νηπιαγωγείου Αθηνών | 1 Μαΐου 2020, 12:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί, Σας αποστέλουμε κάτωθι τα θέματα που μας έχουν απασχολήσει στην ειδική αγωγή και ειδικά τα σχόλια θα πρέπει να τοποθετηθούν ανά άρθρο. Άρθρο 47 Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Το ΙΕΠ μεριμνά για την παράδοση συγγραμμάτων στην ειδική αγωγή σε κάθε βαθμίδα από το σχολικό έτος 2020-2021. Επίσης με απόφαση του επιστημονικού συμβουλίου κάθε ειδικού σχολείου και ενημέρωση του ΙΕΠ δύναται να εισαχθεί στην διδακτέα ύλη λογισμικό που κρίνεται χρήσιμο για την πρόοδο των παιδιών. Τα Τμήματα παιδείας του οικείου δήμου που λειτουργεί το σχολείο μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία Συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και παροτρύνει αυτούς για την λειτουργία πρόσθετων τμημάτων εκπαίδευσης. Επίσης ο Δήμος υποχρεούται να μεριμνά για την λειτουργία κέντρων ημερήσιας απασχόλησης (summer camp) μετά το τέλος της σχολικής χρονιάς και έως τις 31 Ιουλίου εκάστου έτους. Για την κάλυψη αναγκών μονογονεικών οικογενειών οι Δήμοι λειτουργούν κατ’ ελάχιστο ένα τμήμα γενικής αγωγής και ένα τμήμα ειδικής αγωγής για την απασχόληση των παιδιών μετά το τέλος του σχολικού προγράμματος και έως τις 20:00 μμ καθημερινά και το Σάββατο από τις 07:00 έως τις 17:00. Σε αιτήματα των ειδικών σχολείων ή των συλλόγων για παραχώρηση αθλητικών χώρων ο Δήμος υποχρεούται να ανταποκρίνεται κατά προτεραιότητα. Άρθρο 48 Διορισμός μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. Κάθε ΣΜΕΑΕ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. πρέπει να διαθέτει κατ’ ελάχιστο 60% πληρότητα σε μόνιμο προσωπικό στις θέσεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. καθώς και εκπαιδευτικού διδακτικού προσωπικού ειδικής αγωγής. Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις το Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. μεριμνά για την τοποθέτηση ωρομισθίων και αναπληρωτών με πλήρη πλήρωση των θέσεων έως την 1η Σεπτεμβρίου εκάστου έτους. Εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής τοποθετούνται σε ειδικά σχολεία μόνο εφόσον δεν υπάρχει κάλυψη από προσωπικό ειδικής αγωγής. Άρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Προσθήκη στην παρ.1 «Αντιστοίχως ο μέγιστος αριθμός νηπίων-προ νηπίων στην ειδική αγωγή είναι πέντε (5) ανά τμήμα, με δυνατότητα μείωσης κατά ποσοστό 20% με απόφαση του Διευθυντή ή του Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας. Από διθέσιο νηπιαγωγείο και άνω, ο ελάχιστος αριθμός είναι δέκα (10).» Προσθήκη στην παρ.3 «Αντιστοίχως ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στην Ειδική Αγωγή πέντε (5) ανά τμήμα, με δυνατότητα μείωσης κατά ποσοστό 20% με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας. Από επταθέσιο σχολείο και άνω ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από τέσσερις (4) ανά τμήμα.» Με εκτίμηση, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αθηνών & 6ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Αθηνών - Αρ. Έγκρ. Συλλόγου 391/2016 Email: 6thparentssociety@gmail.com - http://6thparentssociety.wixsite.com/athens https://www.facebook.com/Σύλλογος-Γονέων-6ου-Ειδικού-Νηπιαγωγείου-Δημοτικού https://www.youtube.com/channel/UC54UpIpsRKOT7WqV0YUQ13Q