Απαράδεκτη προσέγγιση. Ένας ενήλικος εγγράφεται σε ΕΠΑΛ γιατί πραγματικά θέλει να μάθει μια ειδικότητα. Δεν έρχεται για να παρενοχλεί τους μικρότερους συμμαθητές του. Ως γνώστης της σχολικής ζωής θα έλεγα ότι η παρενόχληση γίνεται μεταξύ συνομηλίκων και όχι από τους ενηλίκους μαθητές. Οι ενήλικοι παράδειγμα προς μίμηση είναι για εκείνους, πάρα πρόβλημα. Μαθήτρια 30ετών απόφοιτη Νομικής Σχολής ολοκλήρωσε τις σπουδές της σε ΕΠΑΛ στην ειδικότητα Οχημάτων, του Τομέα Μηχανολογίας εμπνέοντας τους συμμαθητές της να συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες και μάλιστα να πετύχουν σε αυτές. Μην αποκλείεται τους ανθρώπους από τη μάθηση. Ο σχολικός εκφοβισμός αντιμετωπίζει με άλλους τρόπους. Στο bullying που γίνεται στο δημοτικό τι θα κάνετε? Θα βάλετε όριο ηλικίας τα 10 έτη? Σοβαρευτείτε.
Απαράδεκτη προσέγγιση. Ένας ενήλικος εγγράφεται σε ΕΠΑΛ γιατί πραγματικά θέλει να μάθει μια ειδικότητα. Δεν έρχεται για να παρενοχλεί τους μικρότερους συμμαθητές του. Ως γνώστης της σχολικής ζωής θα έλεγα ότι η παρενόχληση γίνεται μεταξύ συνομηλίκων και όχι από τους ενηλίκους μαθητές. Οι ενήλικοι παράδειγμα προς μίμηση είναι για εκείνους, πάρα πρόβλημα. Μαθήτρια 30ετών απόφοιτη Νομικής Σχολής ολοκλήρωσε τις σπουδές της σε ΕΠΑΛ στην ειδικότητα Οχημάτων, του Τομέα Μηχανολογίας εμπνέοντας τους συμμαθητές της να συμμετάσχουν στις Πανελλήνιες και μάλιστα να πετύχουν σε αυτές. Μην αποκλείεται τους ανθρώπους από τη μάθηση. Ο σχολικός εκφοβισμός αντιμετωπίζει με άλλους τρόπους. Στο bullying που γίνεται στο δημοτικό τι θα κάνετε? Θα βάλετε όριο ηλικίας τα 10 έτη? Σοβαρευτείτε.