Το ότι δε μαθαίνουν κάποια παιδιά αγγλικά στο σχολείο κυρίες μου δε φταίνε οι καθηγητές! Έλεος πλέον!!!! Κι εμένα δε μ άρεζαν τα μαθηματικά τί σημαίνει ότι όλοι οι μαθηματικοί δεν κάνανε καλά τι δουλειά τους? Κι ότι τι στα ιδιωτικά γίνεται καλύτερη δουλειά? Αντιθέτως στα αγγλικά που είχα κλίση ανεξαρτήτως καθηγητή μάθαινα. Και δε με εμπόδισε η κακή προφορά ορισμένων καθηγητών. Σας πληροφορώ ότι σα μαθήτρια επιχείρησα να πάω σε ιδιωτικό μια βδομάδα και έφριξα, μέχρι που ξαναγύρισα στο δημόσιο και βρήκα την υγειά μου. Όλα τα πλουσιόπαιδα προφανώς δεν είχαν όρεξη να παρακολουθούν τα μαθήματα του σχολείου και μιλούσαν ακατάπαυστα στην τάξη και δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τίποτα. Ειδικά στα αγγλικά το απόλυτο χάος!! Βλέπεις κάνανε ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα στο σπίτι ή είχαν έτοιμη επιχείρηση του μπαμπά. Συμπέρασμα: Πρέπει να εστιάσουμε στην ανάπτυξη εσωτερικών κινήτρων για τα παιδιά και αυτό γίνεται μόνο με τη δημιουργία ευχάριστων συναισθημάτων. Στο νηπιαγωγείο γίνεται πιο εύκολα γτ δεν υπάρχει η πίεση να βγει η ύλη ούτε και ο τοπικός περιορισμός (σχολική τάξη). Γονείς αντί να γκρινιάζετε όλη την ώρα για τους εκπαιδευτικούς γτ αυτοί που κράζετε εδώ τους αγγλικούς το κάνετε και για σχεδόν όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες παραδεχτείτε το, προσέξτε μη μεταφέρετε το μηδενισμό και τον απαξιωτισμό σας στα παιδιά σας γιατί με τα αντικίνητρα μπλοκάρετε η διδικασία της μάθησης. Και αποδεχτείτε ότι δεν είναι όλα τα παιδιά για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν και οι κλίσεις!
Το ότι δε μαθαίνουν κάποια παιδιά αγγλικά στο σχολείο κυρίες μου δε φταίνε οι καθηγητές! Έλεος πλέον!!!! Κι εμένα δε μ άρεζαν τα μαθηματικά τί σημαίνει ότι όλοι οι μαθηματικοί δεν κάνανε καλά τι δουλειά τους? Κι ότι τι στα ιδιωτικά γίνεται καλύτερη δουλειά? Αντιθέτως στα αγγλικά που είχα κλίση ανεξαρτήτως καθηγητή μάθαινα. Και δε με εμπόδισε η κακή προφορά ορισμένων καθηγητών. Σας πληροφορώ ότι σα μαθήτρια επιχείρησα να πάω σε ιδιωτικό μια βδομάδα και έφριξα, μέχρι που ξαναγύρισα στο δημόσιο και βρήκα την υγειά μου. Όλα τα πλουσιόπαιδα προφανώς δεν είχαν όρεξη να παρακολουθούν τα μαθήματα του σχολείου και μιλούσαν ακατάπαυστα στην τάξη και δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τίποτα. Ειδικά στα αγγλικά το απόλυτο χάος!! Βλέπεις κάνανε ιδιαίτερα σε όλα τα μαθήματα στο σπίτι ή είχαν έτοιμη επιχείρηση του μπαμπά. Συμπέρασμα: Πρέπει να εστιάσουμε στην ανάπτυξη εσωτερικών κινήτρων για τα παιδιά και αυτό γίνεται μόνο με τη δημιουργία ευχάριστων συναισθημάτων. Στο νηπιαγωγείο γίνεται πιο εύκολα γτ δεν υπάρχει η πίεση να βγει η ύλη ούτε και ο τοπικός περιορισμός (σχολική τάξη). Γονείς αντί να γκρινιάζετε όλη την ώρα για τους εκπαιδευτικούς γτ αυτοί που κράζετε εδώ τους αγγλικούς το κάνετε και για σχεδόν όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες παραδεχτείτε το, προσέξτε μη μεταφέρετε το μηδενισμό και τον απαξιωτισμό σας στα παιδιά σας γιατί με τα αντικίνητρα μπλοκάρετε η διδικασία της μάθησης. Και αποδεχτείτε ότι δεν είναι όλα τα παιδιά για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν και οι κλίσεις!