Η ιδέα του εργαστηρίου δραστηριοτήτων είναι πολύ καλή! Και θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στα παιδιά αν γίνει σε στοχευμένους τομείς από κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και με την κατάλληλη υποδομή στα Σχολεία. Στην αιτιολογική έκθεση όμως, στον πρώτο θεματικό κύκλο «Ζω καλύτερα / ευ ζειν» αναφέρεται στις προτεινόμενες επιμέρους θεματικές ενότητες και η «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση».
Πρόκειται για ένα πολύ λεπτό θέμα, στο οποίο έχουν γίνει πολλά λάθη μέχρι τώρα όπου έχει μπει στα σχολεία και οπωσδήποτε κάθε γονιός έχει την πρώτη ευθύνη για την «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» των παιδιών του, ανάλογα με την ιδεολογία και τις κοσμοθεωριακές ή και θρησκευτικές πεποιθήσεις του. Πώς θα μπορέσουν να μπουν αυτά σε ένα καλούπι; Πώς θα δεχθεί ο Μουσουλμάνος γονιός τον Ορθόδοξο δάσκαλο να μιλήσει για θέματα τέτοια στα παιδιά του ή το αντίστροφο; Πού είναι η ευθύνη της οικογένειας για την αγωγή των παιδιών; Το θέμα είναι καυτό και δύσκολο καθώς κάθε Γονιός και κάθε Δάσκαλος έχει τις δικές του εμπειρίες και αντιλήψεις για τόσο προσωπικά θέματα. Εγώ ας πούμε πιστεύω ότι πρέπει να δώσω τέτοια αγωγή στα παιδιά μου ώστε να κρατήσουν αγνότητα μέχρι τον ένα και μοναδικό Γάμο που θα κάνουν στον Ορθόδοξο Ναό και ο οποίος για την Ορθοδοξία είναι αδιάλυτος». Κάποιοι που το διαβάζουν αυτή τη στιγμή, ξέρω ότι το θεωρούν ακραίο. Όμως αυτό λέει το Ευαγγέλιο και αυτό πιστεύω κι εγώ και είναι δικαίωμά μου να το πιστεύω. Αν στο Υπουργείο επιμένουν ότι πρέπει να μπει ένα τόσο καυτό και δύσκολο θέμα στα σχολεία, ας μπει, αλλά να ζητείται η ενυπόγραφη και αναιτιολόγητη (προσωπικά δεδομένα) σύμφωνη γνώμη των Γονέων για να συμμετέχουν τα παιδιά τους. Ώστε την ευθύνη να την έχουν όχι μόνο οι Δάσκαλοι αλλά και οι Γονείς. Διαφορετικά δεν πρέπει να μπουν τέτοια θέματα στα Σχολεία και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο! Αν μια καμπάνια για το θέμα του αγέννητου παιδιού θεωρήθηκε διχαστική, αυτό τι είναι;
Η ιδέα του εργαστηρίου δραστηριοτήτων είναι πολύ καλή! Και θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στα παιδιά αν γίνει σε στοχευμένους τομείς από κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και με την κατάλληλη υποδομή στα Σχολεία. Στην αιτιολογική έκθεση όμως, στον πρώτο θεματικό κύκλο «Ζω καλύτερα / ευ ζειν» αναφέρεται στις προτεινόμενες επιμέρους θεματικές ενότητες και η «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση». Πρόκειται για ένα πολύ λεπτό θέμα, στο οποίο έχουν γίνει πολλά λάθη μέχρι τώρα όπου έχει μπει στα σχολεία και οπωσδήποτε κάθε γονιός έχει την πρώτη ευθύνη για την «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση» των παιδιών του, ανάλογα με την ιδεολογία και τις κοσμοθεωριακές ή και θρησκευτικές πεποιθήσεις του. Πώς θα μπορέσουν να μπουν αυτά σε ένα καλούπι; Πώς θα δεχθεί ο Μουσουλμάνος γονιός τον Ορθόδοξο δάσκαλο να μιλήσει για θέματα τέτοια στα παιδιά του ή το αντίστροφο; Πού είναι η ευθύνη της οικογένειας για την αγωγή των παιδιών; Το θέμα είναι καυτό και δύσκολο καθώς κάθε Γονιός και κάθε Δάσκαλος έχει τις δικές του εμπειρίες και αντιλήψεις για τόσο προσωπικά θέματα. Εγώ ας πούμε πιστεύω ότι πρέπει να δώσω τέτοια αγωγή στα παιδιά μου ώστε να κρατήσουν αγνότητα μέχρι τον ένα και μοναδικό Γάμο που θα κάνουν στον Ορθόδοξο Ναό και ο οποίος για την Ορθοδοξία είναι αδιάλυτος». Κάποιοι που το διαβάζουν αυτή τη στιγμή, ξέρω ότι το θεωρούν ακραίο. Όμως αυτό λέει το Ευαγγέλιο και αυτό πιστεύω κι εγώ και είναι δικαίωμά μου να το πιστεύω. Αν στο Υπουργείο επιμένουν ότι πρέπει να μπει ένα τόσο καυτό και δύσκολο θέμα στα σχολεία, ας μπει, αλλά να ζητείται η ενυπόγραφη και αναιτιολόγητη (προσωπικά δεδομένα) σύμφωνη γνώμη των Γονέων για να συμμετέχουν τα παιδιά τους. Ώστε την ευθύνη να την έχουν όχι μόνο οι Δάσκαλοι αλλά και οι Γονείς. Διαφορετικά δεν πρέπει να μπουν τέτοια θέματα στα Σχολεία και μάλιστα από το Νηπιαγωγείο! Αν μια καμπάνια για το θέμα του αγέννητου παιδιού θεωρήθηκε διχαστική, αυτό τι είναι;