Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΠΕ02 | 1 Μαΐου 2020, 13:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επαναφορά των Λατινικών στον Ανθρωπιστικό Προσανατολισμό κρίνεται επιβεβλημένη.Πρόκειται για ένα μάθημα πρωταρχικής σημασίας για πολλές πανεπιστημιακές σχολές κι όχι μόνο των ανθρωπιστικών επιστημών. Οι υποψήφιοι χρειάζονται να έχουν στοιχειώδεις γνώσεις της γλώσσας. Το δημόσιο σχολείο πρέπει να προάγει την επιστήμη κι όχι να την υποτιμά. Δεν γίνεται να υποβαθμίζεται το μάθημα των Λατινικών στα Πανεπιστήμια, εφόσον οι πρωτοετείς φοιτητές θα πρέπει να τα διδάσκονται εκ του μηδενός. Βεβαίως, αδήριτη είναι η ανάγκη για αναπροσαρμογή του προγράμματος σπουδών και εκσυγχρονισμό του σχολικού εγχειριδίου.