• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ Κ.' | 1 Μαΐου 2020, 13:22

    Κυρία Υπουργέ Βρισκόμαστε στον εικοστό πρώτο αιώνα. Είναι δυνατόν ακόμη να απαιτούμε από τα παιδιά για να περάσουν στις εξετάσεις να αποστηθίζουν μαθήματα του 1950? Με τον ίδιο τρόπο όπως τα αποστήθιζαν οι παππούδες τους και οι γονείς τους? Η κοινωνία εξελίσσεται, η εκπαίδευση οφείλει να ακολουθεί τις αλλαγές και να προσαρμόζεται προσφέροντας στα παιδιά μας τα εφόδια για τις σπουδές τους, αλλά και για τα όσα θα αντιμετωπίσουν αργότερα που θα βγουν στην κοινωνία ως πολίτες και ως εργαζόμενοι. Σε τι από αυτά λοιπόν θα χρησιμεύσουν τα Λατινικά? Τι θα προσφέρει στον μελλοντικό σπουδαστή Νομικών-Κοινωνικών-Πολιτικών επιστημών και επιστημών της Εκπαίδευσης η στείρα παπαγαλία κάποιων γραμματικών τύπων στα Λατινικά? Πώς θα γίνει σωστά η επιλογή των αρίστων σε ένα μάθημα στο οποίο η παπαγαλία 30 κειμένων και μερικών γραμματικών τύπων οδηγεί σχετικά εύκολα σε βαθμό 19 και 20? Πώς είναι δυνατόν να βγάζετε από τις εξετάσεις μια ολόκληρη επιστήμη, την επιστήμη της Κοινωνιολογίας, για χάρην όχι μιας επιστήμης πάλι, αλλά απλά ενός γνωστικού αντικειμένου. Η Κοινωνιολογία είναι επιστήμη. Τα Λατινικά, δεν είναι επιστήμη. Είναι ένα γνωστικό αντικείμενο. Ακούστε, κυρία Υπουργέ, τη φωνή της κοινωνίας, όπως αυτή εκφράζεται στην παρούσα διαβούλευση και αφήστε το μάθημα της Κοινωνιολογίας στα βασικά εξεταζόμενα για την εισαγωγή στις σχολές κοινωνικών-πολιτικών επιστημών και επιστημών της εκπαίδευσης. Και εισάγετε το μάθημα των Λατινικών ως εξεταζόμενο μόνο για τις φιλολογικές σχολές.