Η πρόταση που υπάρχει στο νομοσχέδιο για επανάληψη των εισαγωγικών εξετάσεων στην Α τάξη Λυκείου για τους αποφοίτους των προτύπων γυμνασίων είναι εντελώς αντιπαιδαγωγική.
Η σχολική και κοινωνική ζωή των μαθητών θεωρείται στη χώρα μας ενιαία στο Γυμνάσιο και Λύκειο. Για το λόγο αυτό έχουμε καθιερώσει την αντιστοίχιση Λυκείων για κάθε ένα Γυμνάσιο. Με τον τρόπο αυτό συνεχίζουν οι
μαθητές τη μαθητική τους διαδρομή όπως τη ξεκίνησαν στην Α τάξη του Γυμνασίου και αλλάζουν περιβάλλον μόνο οι μαθητές που το επιθυμούν και μόνο όταν υπάρχει σημαντικός λόγος. Γιατί λοιπόν να επιβάλουμε την τιμωρία της υποχρεωτικής αλλαγής στους μαθητές των προτύπων;
Οι μαθητές αυτοί ήξεραν όταν έδωσαν εξετάσεις ότι θα συνεχίσουν τις σπουδές τους για τα υπόλοιπα 6 χρόνια. Πoια είναι λοιπόν η αξιοπιστία της πολιτείας και τι τους διδάσκουμε στην ευαίσθητη αυτή ηλικία;
Η πρόταση που υπάρχει στο νομοσχέδιο για επανάληψη των εισαγωγικών εξετάσεων στην Α τάξη Λυκείου για τους αποφοίτους των προτύπων γυμνασίων είναι εντελώς αντιπαιδαγωγική. Η σχολική και κοινωνική ζωή των μαθητών θεωρείται στη χώρα μας ενιαία στο Γυμνάσιο και Λύκειο. Για το λόγο αυτό έχουμε καθιερώσει την αντιστοίχιση Λυκείων για κάθε ένα Γυμνάσιο. Με τον τρόπο αυτό συνεχίζουν οι μαθητές τη μαθητική τους διαδρομή όπως τη ξεκίνησαν στην Α τάξη του Γυμνασίου και αλλάζουν περιβάλλον μόνο οι μαθητές που το επιθυμούν και μόνο όταν υπάρχει σημαντικός λόγος. Γιατί λοιπόν να επιβάλουμε την τιμωρία της υποχρεωτικής αλλαγής στους μαθητές των προτύπων; Οι μαθητές αυτοί ήξεραν όταν έδωσαν εξετάσεις ότι θα συνεχίσουν τις σπουδές τους για τα υπόλοιπα 6 χρόνια. Πoια είναι λοιπόν η αξιοπιστία της πολιτείας και τι τους διδάσκουμε στην ευαίσθητη αυτή ηλικία;