Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 1 Μαΐου 2020, 13:55
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γίνεται λόγος για μηχανιστική διδασκαλία και παπαγαλία των μαθητών στο μάθημα των Λατινικών. Πέρα για πέρα αναληθές! Το μάθημα εκείνο που ενισχύει την αποστήθιση και την μηχανιστική αναπαραγωγή και δεν προάγει την κριτική σκέψη είναι αυτό της Κοινωνιολογίας! Είναι ακατάλληλο για εξεταζόμενο μάθημα Πανελλαδικών. Στείρα και μηχανιστική αποστήθιση! Οι μαθητές διδάσκονται πολλές ώρες σε όλες τις τάξεις του Λυκείου τις κοινωνιολογικές επιστήμες! Λαμβάνουν αρκετές γνώσεις. Το μάθημα των Λατινικών, εκσυγχρονισμένο και με αναθεωρημένο πρόγραμμα σπουδών, ύλη και σχολικό βιβλίο θα αποτελέσει κίνητρο για ενίσχυση του ανθρωπιστικού προσανατολισμού. Η επαναφορά του γίνεται αποδεκτή με ιδιαίτερη χαρά από τους φιλολόγους.