• Σχόλιο του χρήστη 'Σομαλακίδης Ιωάννης' | 1 Μαΐου 2020, 13:49

    Η παρέμβαση μου δεν έχει να κάνει με την αξιολόγηση των μαθητών Γυμνασίου έτσι όπως τη περιγράφει το νομοσχέδιο αλλά με το χαρακτήρα που θα πρέπει να έχει το στόχο δηλαδή που δεν το βλέπω Θα αναφερθώ στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και βέβαια στη Πληροφορική Το Γυμνάσιο έχει το χαρακτηριστικό να υποδέχεται μαθητές από το Δημοτικό. Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων διδάσκονται Φ.Ε. στη Ε & ΣΤ τάξη από δάσκαλο Επίσης το σημαντικό κεφάλαιο των μετρήσεων διδάσκεται στο Δημοτικό στα Μαθηματικά από δάσκαλο και στο Γυμνάσιο από καθηγητή Φυσικής Το πιο σημαντικό κενό είναι ότι το κεφάλαιο των Απλών κα Ηλεκτρικών Μηχανών  δεν διδάσκεται σε καμία βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης Και βέβαια δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση η αξιολόγηση ιδιαίτερα των μαθημάτων των ΦΕ τόσο για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για τους μαθητές να μην περιλαμβάνει και ένα ποσοστό από ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εργαστηριακή εξάσκηση Δηλαδή να αποτελέσουν τα εργαστήρια ανά ηλικία μέρος της υποχρεωτικής αξιολόγησης μαθητών και εκπαιδευτικών Πρόταση λοιπόν πρώτη Η εξίσωση υποχρεωτικής ύλης και εργαστηριακών ασκήσεων Πρόταση δεύτερη Το μάθημα της εκπαιδευτικής ρομποτικής δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν όλες τις δεξιότητες του 21ου αιώνα Ομαδική εργασία, Αυτοαξιολόγηση , Επίλυση προβλήματος, Αυτοπεποίθηση Πρέπει λοιπόν να είναι υποχρεωτικό μάθημα   Είμαι στη διάθεσή σας για περισσότερες πληροφορίες Σε άλλη μου παρέμβαση στο Άρθρο 1 έχω αναφερθεί στην οικονομική αυτοτέλεια των σχολείων