Ως πατέρας τεσσάρων παιδιών που έχουν κάνει φροντιστήριο στην αγγλική γλώσσα μέχρι το στάδιο του proficiency έχω να δηλώσω ότι το πρόβλημα στην αγγλική γλώσσα είναι ότι δεν υπάρχει διασύνδεση μεταξύ του Δημοτικού και του γυμνασίου δηλαδή τα παιδιά του δημοτικού παθαίνουν αγγλικά στο σχολείο μέχρι ένα επίπεδο και αντί να συνεχιστεί ακριβώς από αυτό το σημείο η αγγλική γλώσσα στο γυμνάσιο ξεκινάει πάλι από το μηδέν με αποτέλεσμα να γίνονται επαναλήψεις και να χάνεται πολύτιμος χρόνος θα πρέπει λοιπόν να ξεκινάει η εκμάθηση τον αγγλικών από το Δημοτικό και να συνεχίζει στο γυμνάσιο από το σημείο ακριβώς που σταματάει η εκμάθηση στο δημοτικό και όχι να ξεκινάει στο γυμνάσιο από το μηδέν κάνοντας έτσι την εκμάθηση του Δημοτικού ως μη γενόμενη δεν μπορεί να έχουμε τόσες τάξης στα σχολεία μας που μαθαίνουν τα παιδιά αγγλικά και να πηγαίνουμε ουσιαστικά για μάθηση στα φροντιστήρια είναι κρίμα και το λέω ως γονιός που έχω τέσσερα παιδιά που τα δύο πήραν proficiency και τα άλλα δύο δίνουν φέτος για proficiency. Άρα καταλήγουμε στο να έχουμε μία συνεχόμενη εκπαίδευση από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού που να καταλήγει στην πρώτη Λυκείου με ένα κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου proficiency και τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου να γίνεται εξειδικευμένη εκμάθηση αγγλικών ανάλογα με την κατεύθυνση των μαθητών στη συγκεκριμένη ειδίκευση που θα ακολουθήσουν
Ως πατέρας τεσσάρων παιδιών που έχουν κάνει φροντιστήριο στην αγγλική γλώσσα μέχρι το στάδιο του proficiency έχω να δηλώσω ότι το πρόβλημα στην αγγλική γλώσσα είναι ότι δεν υπάρχει διασύνδεση μεταξύ του Δημοτικού και του γυμνασίου δηλαδή τα παιδιά του δημοτικού παθαίνουν αγγλικά στο σχολείο μέχρι ένα επίπεδο και αντί να συνεχιστεί ακριβώς από αυτό το σημείο η αγγλική γλώσσα στο γυμνάσιο ξεκινάει πάλι από το μηδέν με αποτέλεσμα να γίνονται επαναλήψεις και να χάνεται πολύτιμος χρόνος θα πρέπει λοιπόν να ξεκινάει η εκμάθηση τον αγγλικών από το Δημοτικό και να συνεχίζει στο γυμνάσιο από το σημείο ακριβώς που σταματάει η εκμάθηση στο δημοτικό και όχι να ξεκινάει στο γυμνάσιο από το μηδέν κάνοντας έτσι την εκμάθηση του Δημοτικού ως μη γενόμενη δεν μπορεί να έχουμε τόσες τάξης στα σχολεία μας που μαθαίνουν τα παιδιά αγγλικά και να πηγαίνουμε ουσιαστικά για μάθηση στα φροντιστήρια είναι κρίμα και το λέω ως γονιός που έχω τέσσερα παιδιά που τα δύο πήραν proficiency και τα άλλα δύο δίνουν φέτος για proficiency. Άρα καταλήγουμε στο να έχουμε μία συνεχόμενη εκπαίδευση από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού που να καταλήγει στην πρώτη Λυκείου με ένα κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου proficiency και τις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου να γίνεται εξειδικευμένη εκμάθηση αγγλικών ανάλογα με την κατεύθυνση των μαθητών στη συγκεκριμένη ειδίκευση που θα ακολουθήσουν