Περισσότεροι λόγοι για τη προσθήκη των Ελλήνων φοιτητών κρατών μελών της Ε.Ε., οι οποίοι κατέχουν μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 95% (Άριστα με Διάκριση) στις ειδικές κατηγορίες.
1. Τα πανεπιστήμια θα κερδίσουν ανώτατο φοιτητικό δυναμικό και κατά επέκταση το ερευνητικό έργο τους.
2. Υψηλοί βαθμοί στο λύκειο και πόσο μάλλον στη αρχή του πανεπιστημίου, προβλέπουν καλύτερη πορεία στο πανεπιστήμιο [2], παρότι μία εξέταση λίγων ωρών (Πανελλήνιες) [1].
3. Ο υψυλός μέσος όρος βαθμολογίας στο πανεπιστήμιο, δείχνει ένα πρότυπο δέσμευσης στη συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη.
4. Διευρύνει τους τύπους φοιτητών που θα στελεχώνουν το τμήμα.
Οι εμπειρίες του φοιτητή στο εξωτερικό, μπορούν να φέρουν θετική εξέλιξη στο ελληνικό πανεπιστήμιο.
5. Προωθεί τη συνεργασία μεταξύ των πανεπιστημίων.
Ο φοιτητής έχοντας ένα κύκλο από γνωριμίες με καθηγητές και φοιτητές, μπορει να γίνει "συνδετικός κρίκος" μεταξύ των δύο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, για τη παραγωγή ερευνητικού έργου και τη δημιουργία άλλων δραστηριοτήτων.
Πηγές:
1. Καλημέρα | Η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στον ΣΚΑΪ | 26/01/2020, https://www.youtube.com/watch?v=VA02Er5yG4c&feature=youtu.be&t=612
2. American Educational Research Association. "High school GPAs are stronger predictors of college graduation than ACT scores." ScienceDaily. www.sciencedaily.com/releases/2020/01/200128122721.htm (accessed May 1, 2020).
Προηγούμενα σχόλια:
25 Απριλίου 2020, 01:05 | Σταύρος
27 Απριλίου 2020, 15:18 | Σταύρος
Περισσότεροι λόγοι για τη προσθήκη των Ελλήνων φοιτητών κρατών μελών της Ε.Ε., οι οποίοι κατέχουν μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από 95% (Άριστα με Διάκριση) στις ειδικές κατηγορίες. 1. Τα πανεπιστήμια θα κερδίσουν ανώτατο φοιτητικό δυναμικό και κατά επέκταση το ερευνητικό έργο τους. 2. Υψηλοί βαθμοί στο λύκειο και πόσο μάλλον στη αρχή του πανεπιστημίου, προβλέπουν καλύτερη πορεία στο πανεπιστήμιο [2], παρότι μία εξέταση λίγων ωρών (Πανελλήνιες) [1]. 3. Ο υψυλός μέσος όρος βαθμολογίας στο πανεπιστήμιο, δείχνει ένα πρότυπο δέσμευσης στη συνεχή προσπάθεια και εξέλιξη. 4. Διευρύνει τους τύπους φοιτητών που θα στελεχώνουν το τμήμα. Οι εμπειρίες του φοιτητή στο εξωτερικό, μπορούν να φέρουν θετική εξέλιξη στο ελληνικό πανεπιστήμιο. 5. Προωθεί τη συνεργασία μεταξύ των πανεπιστημίων. Ο φοιτητής έχοντας ένα κύκλο από γνωριμίες με καθηγητές και φοιτητές, μπορει να γίνει "συνδετικός κρίκος" μεταξύ των δύο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, για τη παραγωγή ερευνητικού έργου και τη δημιουργία άλλων δραστηριοτήτων. Πηγές: 1. Καλημέρα | Η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως στον ΣΚΑΪ | 26/01/2020, https://www.youtube.com/watch?v=VA02Er5yG4c&feature=youtu.be&t=612 2. American Educational Research Association. "High school GPAs are stronger predictors of college graduation than ACT scores." ScienceDaily. www.sciencedaily.com/releases/2020/01/200128122721.htm (accessed May 1, 2020). Προηγούμενα σχόλια: 25 Απριλίου 2020, 01:05 | Σταύρος 27 Απριλίου 2020, 15:18 | Σταύρος