Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,
Είμαι μαθήτρια της Ά τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου. Είμαι αντίθετη με την απόφαση επανεξέτασης των μαθητών για την εισαγωγή τους στο λύκειο για ποικίλους λόγους. Πρώτα απ'όλα είναι μια διαδικασία που θα επιβαρύνει πολύ την ψυχολογία των εφήβων. Επίσης οι περισσότεροι θα επιλέξουν να κάνουν επιπλέον μαθήματα στο σπίτι ή σε φροντιστήριο γεγονός το οποίο πιθανόν να δημιουργήσει οικονομικές δυσκολίες σε πολλούς γονείς. Επιπροσθέτως πολλοί μαθητές μπορεί να αποτύχουν στις εξετάσεις όχι λόγο της έλλειψης γνώσεων αλλά λόγο μιας άτυχης στιγμής. Για να ολοκληρώσω θα ήθελα να σας επισημάνω πως για έναν μαθητή σε αυτή την ηλικία θα ήταν πολύ δύσκολο να αλλάξει σχολείο και φίλους λόγω της αποτυχίας του σε κάποιες εξετάσεις. Άλλοστε είμαστε παιδιά που ήδη έχουμε αλλάξει σχολείο και φίλους και κάναμε μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε αυτό το νέο περιβάλλον μια τέτοια εξίσου μεγάλη αλλαγή είναι πολύ δύσκολη ειδικά σε αυτήν την ηλικία.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ, Είμαι μαθήτρια της Ά τάξης του Βαρβακείου Προτύπου Γυμνασίου. Είμαι αντίθετη με την απόφαση επανεξέτασης των μαθητών για την εισαγωγή τους στο λύκειο για ποικίλους λόγους. Πρώτα απ'όλα είναι μια διαδικασία που θα επιβαρύνει πολύ την ψυχολογία των εφήβων. Επίσης οι περισσότεροι θα επιλέξουν να κάνουν επιπλέον μαθήματα στο σπίτι ή σε φροντιστήριο γεγονός το οποίο πιθανόν να δημιουργήσει οικονομικές δυσκολίες σε πολλούς γονείς. Επιπροσθέτως πολλοί μαθητές μπορεί να αποτύχουν στις εξετάσεις όχι λόγο της έλλειψης γνώσεων αλλά λόγο μιας άτυχης στιγμής. Για να ολοκληρώσω θα ήθελα να σας επισημάνω πως για έναν μαθητή σε αυτή την ηλικία θα ήταν πολύ δύσκολο να αλλάξει σχολείο και φίλους λόγω της αποτυχίας του σε κάποιες εξετάσεις. Άλλοστε είμαστε παιδιά που ήδη έχουμε αλλάξει σχολείο και φίλους και κάναμε μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε αυτό το νέο περιβάλλον μια τέτοια εξίσου μεγάλη αλλαγή είναι πολύ δύσκολη ειδικά σε αυτήν την ηλικία.