Θα ξεκινήσω κάπως γενικά... λέγοντας ότι η παιδεία δεν είναι πειραματόζωο της εκάστοτε κυβέρνησης και της κάθε υπουργού παιδείας.Η κατάσταση στην εκπαίδευση θα πρέπει να αντιμετωπιστεί οργανωμένα και σφαιρικά από όλα τα κόμματα με ένα όργανο το οποίο θα είναι σταθερό και ανεξάρτητο από τις αλλαγές των κυβερνήσεων και ταυτόχρονα επανδρωμένο με επιστήμονες οι οποίοι θα οργανώσουν ένα σχέδιο για την Παιδεία που θέλουμε. Δεν μπορεί κάθε τέσσερα χρόνια που έχουμε εκλογές να αλλάζουν τα προγράμματα σε όλες τις βαθμίδες είναι λάθος τακτική και επηρεάζει αρνητικά παιδιά και εκπαιδευτικούς σε πολλά επίπεδα. Όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά όλες οι αλλαγές θα πρέπει να είναι με συγκεκριμένους στόχους που θα στηρίζονται σε επιστημονικά τεκμήρια και θα προτείνονται από μία σταθερή επιτροπή που θα έχει επαφή και γνώση με την καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος την εκπαιδευτική πραγματικότητα!Συγκεκριμένα η εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο είναι άστοχη.Ο τρόπος που λειτουργούμε είναι σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου όπου τα προγράμματα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων δε νοούνται ως διακριτά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Στο Νηπιαγωγείο προάγεται η έννοια της διαθεματικότητας και της ολιστικής αντίληψης της γνώσης.Οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς στόχο και επιστημονικά κριτήρια μπορεί να αποτελέσει αντιπαιδαγωγική τακτική που εξυπηρετεί άλλου είδους σκοπούς σίγουρα όχι παιδαγωγικούς.
Θα ξεκινήσω κάπως γενικά... λέγοντας ότι η παιδεία δεν είναι πειραματόζωο της εκάστοτε κυβέρνησης και της κάθε υπουργού παιδείας.Η κατάσταση στην εκπαίδευση θα πρέπει να αντιμετωπιστεί οργανωμένα και σφαιρικά από όλα τα κόμματα με ένα όργανο το οποίο θα είναι σταθερό και ανεξάρτητο από τις αλλαγές των κυβερνήσεων και ταυτόχρονα επανδρωμένο με επιστήμονες οι οποίοι θα οργανώσουν ένα σχέδιο για την Παιδεία που θέλουμε. Δεν μπορεί κάθε τέσσερα χρόνια που έχουμε εκλογές να αλλάζουν τα προγράμματα σε όλες τις βαθμίδες είναι λάθος τακτική και επηρεάζει αρνητικά παιδιά και εκπαιδευτικούς σε πολλά επίπεδα. Όταν έχουμε να κάνουμε με παιδιά όλες οι αλλαγές θα πρέπει να είναι με συγκεκριμένους στόχους που θα στηρίζονται σε επιστημονικά τεκμήρια και θα προτείνονται από μία σταθερή επιτροπή που θα έχει επαφή και γνώση με την καρδιά του εκπαιδευτικού συστήματος την εκπαιδευτική πραγματικότητα!Συγκεκριμένα η εισαγωγή των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο είναι άστοχη.Ο τρόπος που λειτουργούμε είναι σύμφωνα με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών του Νηπιαγωγείου όπου τα προγράμματα σχεδιασμού και ανάπτυξης δραστηριοτήτων δε νοούνται ως διακριτά διδακτικά αντικείμενα και δεν προτείνονται για αυτοτελή διδασκαλία. Στο Νηπιαγωγείο προάγεται η έννοια της διαθεματικότητας και της ολιστικής αντίληψης της γνώσης.Οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς στόχο και επιστημονικά κριτήρια μπορεί να αποτελέσει αντιπαιδαγωγική τακτική που εξυπηρετεί άλλου είδους σκοπούς σίγουρα όχι παιδαγωγικούς.