• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΣΜΗΝΗ Μ' | 1 Μαΐου 2020, 16:35

    Δεν είναι δυνατόν η εκπαιδευτική κοινότητα να ζήτησε τη "σταδιακή αποσυμφόρηση, από τη σκοπιά του μαθητικού δυναμικού, των Ημερήσιων ΕΠΑΛ, με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας" και ΔΕΝ γνωρίζουμε τεκμηριωμένα εάν οι ενήλικοι μαθητές είναι υπεύθυνοι για κρούσματα βίας στα ΕΠΑΛ. Οι ενήλικοι μαθητές των Ημερησίων ΕΠΑΛ είναι ώριμοι, συνειδητοποιημένοι, με στόχους και αναζητούν μια δεύτερη ευκαιρία για σπουδές. Από την εμπειρία μου, επιδρούν θετικά στη σχολική τάξη και κοινότητα, συχνά ως παράδειγμα μίμησης για τους ανήλικους μαθητές. Στην πλειονότητά τους είναι μαθητές που σχεδόν πάντοτε καταφέρνουν είτε να ολοκληρώσουν και να εμπλουτίσουν τις σπουδές τους με ένα αναβαθμισμένο πτυχίο ειδικότητας, είτε μέσω πανελλαδικών εξετάσεων να επιτύχουν την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα άρθρα 51 και 52 αποτελούν άδικη μεταχείριση για τους υποψήφιους ενήλικες μαθητές των ΕΠΑΛ και όλοι οι Έλληνες πρέπει να έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Αντιτίθενται και στην ευρωπαϊκή πολιτική περί δια βίου εκπαίδευσης, καθώς μειώνει τις δυνατότητες στους ενήλικες να βελτιώσουν τα προσόντα τους ή να επαναπροσδιοριστούν επαγγελματικά. Τα ΕΠΑΛ πρέπει να είναι ανοικτά σχολεία και να παραμείνουν ενισχυμένα.