Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη comba | 26 Νοεμβρίου 2009, 12:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΚΥΠΡΟΥ: «Η σειρά προτεραιότητας στον πίνακα διοριστέων καθορίζεται ως ακολούθως: (1) H σειρά προτεραιότητας καθορίζεται πρώτα από το έτος υποβολής αίτησης για εγγραφή στον πίνακα διοριστέων. (2) Μεταξύ των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση το ίδιο έτος, η σειρά προτεραιότητας καθορίζεται με βάση το έτος απόκτησης του πρώτου τίτλου σπουδών, δηλαδή του βασικού τίτλου με βάση τον οποίο γίνεται η εγγραφή στον πίνακα διοριστέων της συγκεκριμένης ειδικότητας. (3) Mεταξύ των υποψηφίων που αναφέρονται στο εδάφιο (2) και οι οποίοι απέκτησαν τον πρώτο τίτλο σπουδών τους το ίδιο έτος, η σειρά προτεραιότητας καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια: (α) βαθμός στο βασικό τίτλο, δίπλωμα ή πτυχίο ή σ' άλλα επίσημα αποδεικτικά στοιχεία που να επιβεβαιώνουν το βαθμό αυτό, ανάλογα με την περίπτωση: (ι) 3 μονάδες για βαθμό άριστα ή ισοδύναμο βαθμό• (ιι) 2 μονάδες για βαθμό λίαν καλώς ή ισοδύναμο βαθμό• (ιιι) 1 μονάδα για βαθμό καλώς ή όταν δεν αναγράφεται βαθμός• (β) πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα σε θέμα το οποίο είναι συναφές με την εκπαίδευση ή την ειδικότητα του υποψηφίου ή τα καθήκοντα της θέσης: (ι) 3 μονάδες για διδακτορικό τίτλο επιπέδου PhD ή άλλου ισοδύναμου επιπέδου• (ιι) 2 μονάδες για μεταπτυχιακό τίτλο επιπέδου MA, MSc ή άλλου ισοδύναμου επιπέδου• (ιιι) 1 μονάδα για μεταπτυχιακό δίπλωμα που αποκτήθηκε μετά από φοίτηση διάρκειας τουλάχιστον ενός ακαδημαϊκού έτους. Nοείται ότι σε περίπτωση υποψηφίου που έχει πέραν του ενός πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόντα, μόνο ένα θα λαμβάνεται υπόψη• (γ) εκπαιδευτική προϋπηρεσία: ½ μονάδα για κάθε σχολικό έτος• (δ) 1 μονάδα για υπηρεσία στην Εθνική Φρουρά. (4) Tα κριτήρια που αναφέρονται στο εδάφιο (3) συνυπολογίζονται μετά την αριθμητική αποτίμηση της καθοριζόμενης βαρύτητας του καθενός σε μονάδες και την πρόσθεση στη συνέχεια των μονάδων κάθε υποψηφίου. Tο σύνολο των μονάδων που έχει ένας υποψήφιος καθορίζει τη σειρά προτεραιότητάς του. (5) Σε περίπτωση υποψηφίων με τον ίδιο αριθμό μονάδων, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία απόκτησης του πρώτου τίτλου σπουδών, προκειμένου δε περί υποψηφίων που απέκτησαν τον πρώτο τίτλο σπουδών τους την ίδια ημερομηνία, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία υποβολής της αίτησης και σε περίπτωση που η ημερομηνία υποβολής της αίτησης είναι η ίδια, λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία γέννησης του υποψηφίου.» λαμβάνοντας υπ’οψη την υψηλότατη στάθμη εκπαίδευσης η οποία είναι παραδεκτή από όλους θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα προς την υπουργό: 1)θεωρείτε αναξιοκρατικό το σύστημα πρόσληψης στην Κύπρο; και αν ναι πως εξηγείτε το υψηλό επίπεδό της;;; 2)γιατί δεν υφίσταται γραπτός διαγωνισμός;; Σύμφωνα με το σύστημα που προτείνετε κ. Υπουργέ μας λέτε ότι: 1)τα διδακτορικά σας θα μετράνε ΕΦΟΣΟΝ ΔΩΣΕΤΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! 2)τα μεταπτυχιακά σας θα μετράνε ΕΦΟΣΟΝ ΔΩΣΕΤΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! 3)ο βαθμός βασικού πτυχίου σας θα μετράει ΕΦΟΣΟΝ ΔΩΣΕΤΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! 4)ΑΣΠΑΙΤΕ που πιθανόν έχετε θα μετράει ΕΦΟΣΟΝ ΔΩΣΕΤΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! 5)η εμπειρία σας θα μετράει ΕΦΟΣΟΝ ΔΩΣΕΤΕ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ! Όλα τα προσόντα τα οποία αποκτήσαμε με κόπο κ.Διαμαντοπούλου ισχύουν ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΕΦΟΣΟΝ διότι την αξία μας την αποδείξαμε ΟΤΑΝ και ΟΠΟΥ χρειάστηκε όπως αποδεικνύουν οι ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ τους οποίους λάβαμε. -ΟΧΙ στον ΔΙΑ ΒΙΟΥ γραπτό διαγωνισμό!!!! -ΝΑΙ στο Κυπριακό σύστημα προσλήψεων προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της χώρας μας.