Οδηγεί στην πρώιμη «σχολειοποιηση » του νηπιαγωγείου με ολα τα αρνητικά επακόλουθα της
– αυτο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειαζονται τα νηπιαγωγεια αυτην την στιγμη σιγουρα ΔΕΝ ειναι η προσθηκη μιας ξενης γλωσσας οποια και αν ειναι αυτη. Τα περισσοτερα παιδια δυστυχως δυσκολευονται παρα πολυ στην ομιλια της μητρικης γλώσσας. Ας μάθουν καλά αυτήν, ας κοινωνικοποιηθούν, ας μάθουν να συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους και μετά μαθαίνουν και αγγλικά!
Οδηγεί στην πρώιμη «σχολειοποιηση » του νηπιαγωγείου με ολα τα αρνητικά επακόλουθα της – αυτο που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειαζονται τα νηπιαγωγεια αυτην την στιγμη σιγουρα ΔΕΝ ειναι η προσθηκη μιας ξενης γλωσσας οποια και αν ειναι αυτη. Τα περισσοτερα παιδια δυστυχως δυσκολευονται παρα πολυ στην ομιλια της μητρικης γλώσσας. Ας μάθουν καλά αυτήν, ας κοινωνικοποιηθούν, ας μάθουν να συνεργάζονται με τους συνομηλίκους τους και μετά μαθαίνουν και αγγλικά!