Ουσιαστικά «γκρεμίζεται» ότι προσπάθησε να «χτιστεί» τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης (βλέπε Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ κλπ).Απαράδεκτο το όριο των 17 ετών.Ο άνθρωπος μεγαλώνοντας ηλικιακά ωριμάζει, αντιλαμβάνεται καλύτερα αυτό που πραγματικά τον ενδιαφέρει να κάνει, ανακαλύπτει τις κλίσεις του, τις δεξιότητές του καθώς επίσης και το επάγγελμα που πιθανόν να καλύπτει αποτελεσματικότερα τις βιοποριστικές του ανάγκες.
Η δικαιολογία οτι το ηλικιακό όριο θα οδηγήσει στην εξάλειψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού που παρατηρείται μεταξύ ενήλικων και ανήλικων μαθητών, είναι τουλάχιστον αστεία.
Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, οτι οι μεγαλύτεροι μαθητές ανεβάζουν τον μέσο όρο της απόδοσης και επομένως το συνολικό επίπεδο της μαθησιακής διαδικασίας μέσα στην τάξη καθώς επίσης κατευνάζουν τις αντιδικίες μεταξύ των μικρότερων ηλικιακά μαθητών και τις περισσότερες φορές λειτουργούν ώς πρότυπα για αυτούς.
Ουσιαστικά «γκρεμίζεται» ότι προσπάθησε να «χτιστεί» τα προηγούμενα χρόνια, δηλαδή η αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης (βλέπε Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ κλπ).Απαράδεκτο το όριο των 17 ετών.Ο άνθρωπος μεγαλώνοντας ηλικιακά ωριμάζει, αντιλαμβάνεται καλύτερα αυτό που πραγματικά τον ενδιαφέρει να κάνει, ανακαλύπτει τις κλίσεις του, τις δεξιότητές του καθώς επίσης και το επάγγελμα που πιθανόν να καλύπτει αποτελεσματικότερα τις βιοποριστικές του ανάγκες. Η δικαιολογία οτι το ηλικιακό όριο θα οδηγήσει στην εξάλειψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού που παρατηρείται μεταξύ ενήλικων και ανήλικων μαθητών, είναι τουλάχιστον αστεία. Οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΛ γνωρίζουμε από την εμπειρία μας, οτι οι μεγαλύτεροι μαθητές ανεβάζουν τον μέσο όρο της απόδοσης και επομένως το συνολικό επίπεδο της μαθησιακής διαδικασίας μέσα στην τάξη καθώς επίσης κατευνάζουν τις αντιδικίες μεταξύ των μικρότερων ηλικιακά μαθητών και τις περισσότερες φορές λειτουργούν ώς πρότυπα για αυτούς.