Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μαρία Μ. | 1 Μαΐου 2020, 17:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μα πραγματικά πια πόσες ώρες πια θα αφαιρεθούν από τους δασκάλους για να δοθούν σε ειδικότητες έτσι ώστε να σας βγουν τα κουκιά για το ολοήμερο; Η Μελέτη Περιβάλλοντος είναι μάθημα ουσίας. Γιατί να χαθεί η ώρα; Σαφώς και να ενισχυθούν οι ειδικότητες όπου κι αν κρίνεται απαραίτητο όχι όμως εις βάρος άλλων μαθημάτων. Κόντευει να γίνει γυμνάσιο το Δημοτικό σχολείο, μια βαθμίδα στην οποία ο μαθητής επενδύει στην επαφή και στην συναισθηματική σχέση με τον δάσκαλο.