Το μάθημα της Γεωμετρίας χρειάζεται να αναβαθμισθεί, διότι είναι το πρώτο που προάγει τη συστηματική λογική σκέψη. Με την σημερινή του κατάσταση είναι θέμα χρόνου να εκλείψει, συνέχεια συρρικνώνεται η ύλη και χάνεται το ενδιαφέρον των μαθητών. Δεν του αξίζει να χαθεί από τα σχολεία της Ελλάδος και καλό είναι να εισέλθει στις εισαγωγικές εξετάσεις, έστω και με κεφάλια που θα υπεισέλθουν σε άλλα βιβλία των μαθηματικών Λυκείου. Π.χ. στα Μαθηματικά Γενικής παιδείας (ή Κατεύθυνσης) Λυκείου να υπάρχει και ύλη Γεωμετρίας, από την οποία να μπαίνει θέμα (ή θέματα) στις εισαγωγικές εξετάσεις.
Στο παρελθόν η γεωμετρία ήταν ισότιμη με την άλγεβρα και τριγωνομετρία στις εισαγωγικές εξετάσεις. Είχε κάπως διαφορετικό τρόπο σκέψης, που αξίζει να γνωρίσει ο σημερινός μαθητής Λυκείου
Δεν έχω διδακτική πείρα για πιό συγκεκριμένη πρόταση, την οποία βέβαια μπορούν να αναπτύξουν μαθηματικοί. Εκφράζω απλά μια ανησυχία.
Κ. Καλαϊτζόγλου, συνταξιούχος Χημικός Μηχανικός.
Το μάθημα της Γεωμετρίας χρειάζεται να αναβαθμισθεί, διότι είναι το πρώτο που προάγει τη συστηματική λογική σκέψη. Με την σημερινή του κατάσταση είναι θέμα χρόνου να εκλείψει, συνέχεια συρρικνώνεται η ύλη και χάνεται το ενδιαφέρον των μαθητών. Δεν του αξίζει να χαθεί από τα σχολεία της Ελλάδος και καλό είναι να εισέλθει στις εισαγωγικές εξετάσεις, έστω και με κεφάλια που θα υπεισέλθουν σε άλλα βιβλία των μαθηματικών Λυκείου. Π.χ. στα Μαθηματικά Γενικής παιδείας (ή Κατεύθυνσης) Λυκείου να υπάρχει και ύλη Γεωμετρίας, από την οποία να μπαίνει θέμα (ή θέματα) στις εισαγωγικές εξετάσεις. Στο παρελθόν η γεωμετρία ήταν ισότιμη με την άλγεβρα και τριγωνομετρία στις εισαγωγικές εξετάσεις. Είχε κάπως διαφορετικό τρόπο σκέψης, που αξίζει να γνωρίσει ο σημερινός μαθητής Λυκείου Δεν έχω διδακτική πείρα για πιό συγκεκριμένη πρόταση, την οποία βέβαια μπορούν να αναπτύξουν μαθηματικοί. Εκφράζω απλά μια ανησυχία. Κ. Καλαϊτζόγλου, συνταξιούχος Χημικός Μηχανικός.