Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σοφία Κουτσούκου | 1 Μαΐου 2020, 17:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
O προσανατολισμός της Γ’ τάξης ΓΕΛ κατά κύριο λόγο στα μαθήματα της κατεύθυνσης με βασικό πλεονέκτημα την επτάωρη διδασκαλία τους, αναβάθμισε σημαντικά τον ρόλο του σχολείου και αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον των μαθητών. Έδωσε ταυτόχρονα σε όλους τους μαθητές την δυνατότητα άριστης προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις. Κρίνεται επιτακτική η διατήρηση του υφιστάμενου συστήματος των επτάωρων στα εξεταζόμενα μαθήματα καθώς λόγω της πανδημίας το συγκεκριμένο σύστημα δεν υλοποιήθηκε και δεν αξιολογήθηκε όπως θα έπρεπε ώστε να προταθεί η αντικατάστασή του. Η ενοποίηση του τομέα θετικών επιστημών με τον τομέα Υγείας με γνώμονα όχι παιδαγωγικά αλλά οικονομικά κριτήρια θα μπορούσε να αποφευχθεί αφού στο μεγαλύτερο πλήθος των σχολείων υπήρχε συνδιδασκαλία στα μαθήματα Φυσικής και Χημείας στους δύο τομείς. Το μέτρο αυτό θα πρότεινα να πραγματοποιηθεί και για τα Μαθηματικά στους τομείς Πληροφορικής και Οικονομίας και Θετικών σπουδών. Ιδιαίτερα για την επιστήμη της ΧΗΜΕΙΑΣ, στην οποία σήμερα όλη η ανθρωπότητα προσβλέπει για την ανάπτυξη εμβολίων και φαρμάκων, ο ρόλος της στην τυπική εκπαίδευσή ήταν και συνεχίζει να είναι υποβαθμισμένος. Είναι επιτακτική ανάγκη η εισαγωγή δίωρου μαθήματος κατεύθυνσης στην Β΄λυκείου των ΓΕΛ στο τομέα των θετικών σπουδών.