Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Μ | 1 Μαΐου 2020, 18:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ξεκάθαρα τρομερό λάθος η αύξηση των μαθητών ανά τμήμα ειδικά εν μέσω Κορονοιού! Οι ειδικοί συνιστούν μικρότερα τμήματα από τα ήδη υπάρχοντα οπότε δεν μπορώ να κατλάβω το σκεπτικό. Πέρα από αυτό ένα τμήμα με περισσότερα παιδιά , κάποια από τα οποία χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης λόγω μαθησιακών δυσκολιών, προβλημάτων συμπεριφοράς κ.α το να το μεγαλώσεις δεν μπορεί παρά να αποτελέι υποβάθμιση της ποιότητας παροχής εκπαίδευσης. Περισσότερα άτομα βοηθ. προσωπικό και νοσηλευτές στα ειδικά σχολεία όπου η κατάσταση είναι επικίνδυνη και έναν ψυχολόγο σε κάθε σχολική μονάδα διότι το να έχουμε έναν ψυχολόγο που πηγαίνει σε 5 σχολεία των 200 ατόμων είναι κοροιδία. Λόγια δικά μου που είμαι εκπαιδευτικός αλλά και σχολικών ψυχολόγων που έχουμε συζητήσει . Σε κάθε περίπτωση ρωτήστε τους ειδικούς για αυτο και για την άυξηση των μαθητών ανά τμήμα και μετά προχωρήστε!