Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κώστας | 1 Μαΐου 2020, 18:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣύνδεσμοςΕίναι γνωστό πως καμιά Πολίτικη Ηγεσία κανένα Υπουργείο Παιδείας δεν έλαβε ουσιαστικά μετρά για την Παιδεία.Δεν έλαβα καμιά απόφαση για σωστή εκπαίδευση όπως 15 παιδιά ανά εκπαιδευτικό, δεν αναλογίστηκε και δεν σεβάστηκε τους διαφορετικούς ρυθμούς μάθησης του κάθε παιδιού. Λέγαμε ότι τα 24 παιδιά σε κάθε τάξη είναι πολλά και έρχεται τώρα η υποτιθέμενη βελτιωτική αλλαγή? Ποια? Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη σε 26 άτομα! Άρα θέλετε να περιορίσετε το χρόνο που αντιστοιχεί σε κάθε παιδί!! Η διαδικασία της μάθησης προφανώς θέλετε να αποτελεί προσωπική υπόθεση του μαθητή, χωρίς να δίνεται τη δυνατότητα στους ίδιους εκπαιδευτικους να έχουν το χρόνο να συζητούν με τους μαθητές τους για να αποκτήσουν τη νέα Γνώση. Η αύξηση των μαθητών προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει για πάρα πολλούς λόγους, τους οποίους μπορείτε αν έχετε την απαιτούμενη συνείδηση να αναλογιστειτε. Μοναδικός στόχος η μείωση του προσωπικού...