Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μαριάνθη | 1 Μαΐου 2020, 18:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γνωστό πως την μεγαλύτερη βάση οι μαθητές της Γ Λυκείου την δίνουν στα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά. Με την κατάργηση της κοινωνιολογίας από πανελλαδικό μάθημα είναι βέβαιο πως τα παιδιά δεν θα δίνουν την δέουσα σημασία. Μόνο οι μαθητές που θα έχουν στόχο την εισαγωγή τους στις κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες θα απορούν για πιο λόγο ένα μάθημα που πρεσβεύει μια ολόκληρη επιστήμη και είναι βασικό στις σχολές που θα εισαχθούν να μην θεωρείται μάθημα βαρύτητας. Όχι στην κατάργηση της Κοινωνιολογίας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα!!!!