Δύο θέματα:
Σχετικά με τη μη συνυπολόγιση στη βαθμολογία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής συμφωνώ γιατί πρόκειται για φυσική κλίση/δεξιότητα και χάρισμα (όπως βέβαια και η μουσική και τα εικαστικά), που παρά τη φιλότιμη προσπάθεια του ατόμου δεν μπορεί να φτάσει πάντα σε ένα αποδεκτό/ικανοποιητικό επίπεδο. Επομένως, δεν πρέπει να καθορίζει την επίδοση του μαθητή/της μαθήτριας όταν μάλιστα αυτή στηρίζεται με την ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών.Ένα μάθημα το υποτιμά ή όχι αυτός που το διδάσκει και η παιδαγωγική και επιστημονική θέση του.
Δεύτερο θέμα τα ωριαία διαγωνίσματα τετραμήνου και οι τελικές εξετάσεις:Θα προτιμούσα περισσότερες από μία γραπτές δοκιμασίες και στα δύο τετράμηνα, όχι απαραίτητα σε εκτενή ανακεφαλαίωση της διδαχθείσας ύλης (π.χ. ένα ή περισσότερα κεφάλαια , όπως συνήθως γίνεται), αλλά σύντομες, ουσιαστικές με στόχο την καλλιέργεια και ανάδειξη της κριτικής ικανότητας και όχι μόνο της αποστήθισης. Τότε οι τελικές
προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις, "με το ίδιο πνεύμα", θα μπορούσαν να αφορούν ομάδες μαθημάτων (π.χ μία εξέταση για Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, μία για Ιστορία και Κοινωνικές Επιστήμες, μία για Φυσικές Επιστήμες, μία για Μαθηματικά και Οικονομικά, μία για Ξένες Γλώσσες, και μία για Πληροφορική).
Δύο θέματα: Σχετικά με τη μη συνυπολόγιση στη βαθμολογία του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής συμφωνώ γιατί πρόκειται για φυσική κλίση/δεξιότητα και χάρισμα (όπως βέβαια και η μουσική και τα εικαστικά), που παρά τη φιλότιμη προσπάθεια του ατόμου δεν μπορεί να φτάσει πάντα σε ένα αποδεκτό/ικανοποιητικό επίπεδο. Επομένως, δεν πρέπει να καθορίζει την επίδοση του μαθητή/της μαθήτριας όταν μάλιστα αυτή στηρίζεται με την ανάδειξη σημαιοφόρων και παραστατών.Ένα μάθημα το υποτιμά ή όχι αυτός που το διδάσκει και η παιδαγωγική και επιστημονική θέση του. Δεύτερο θέμα τα ωριαία διαγωνίσματα τετραμήνου και οι τελικές εξετάσεις:Θα προτιμούσα περισσότερες από μία γραπτές δοκιμασίες και στα δύο τετράμηνα, όχι απαραίτητα σε εκτενή ανακεφαλαίωση της διδαχθείσας ύλης (π.χ. ένα ή περισσότερα κεφάλαια , όπως συνήθως γίνεται), αλλά σύντομες, ουσιαστικές με στόχο την καλλιέργεια και ανάδειξη της κριτικής ικανότητας και όχι μόνο της αποστήθισης. Τότε οι τελικές προαγωγικές/απολυτήριες εξετάσεις, "με το ίδιο πνεύμα", θα μπορούσαν να αφορούν ομάδες μαθημάτων (π.χ μία εξέταση για Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, μία για Ιστορία και Κοινωνικές Επιστήμες, μία για Φυσικές Επιστήμες, μία για Μαθηματικά και Οικονομικά, μία για Ξένες Γλώσσες, και μία για Πληροφορική).