Η ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα εργαστήρια δεξιοτήτων όλων των βαθμήδων εκπαίδευσης που προωθείται με το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα από τη βαθμίδα του νηπιαγωγείου, δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως μία απαράδεκτη, αντιδεοντολογική και αντιπαιδαγωγική μέθοδος, η οποία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το βαθμό ωριμότητας, αλλά και πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών, ιδιαίτερα των νηπίων.
Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας αναγκαίος προοδευτισμός, διότι δεν συνάδει με τις λοιπές μαθησιακές δραστηριότητες των διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης, πόσο μάλλον με τις δραστηριότητες των νηπίων, ούτε και αποτελεί αντικείμενο ενός υγειούς πειραματισμού, αφού δεν προάγει το ήθος, τη γνώση, τις νοητικές δεξιότητες, αλλά φροντίζει να ενσπείρει ψήγματα μιας πρώιμης σεξουαλικότητας και αυτοπειραματισμού με διάφορες απαράδεκτες πρακτικές. Αυτό θα έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα, σε πολλά παιδιά, ιδιαίτερα μικρής ηλικίας που δεν έχουν ακόμη αναπτύξει την προσωπικότητά τους, να διαταραχθεί η αντίληψη που έχουν για το φύλο τους, η σεξουαλική τους προδιάθεσή, η ενασχόλησή τους με σεξουαλικά παιχνίδια μίμησης, όταν μάλιστα αυτό προβάλλεται από τους "ειδικούς" ως κάτι το φυσιολογικό.
Παράλληλα, υπάρχει ο κίνδυνος να αλλάξει στη συνείδηση των παιδιών αυτών, η εδραία μέχρι σήμερα αντίληψη για την οικογένεια, που απαρτίζεται από συγκεκριμένα μέλη με συγκεκριμένους ρόλους οι οποίοι διασώζονται αναλλοίωτοι εδώ και χιλιετίες και είναι: ο πατέρας, η μητέρα, τα παιδιά, τα αδέλφια, ο παππούς, η γιαγια΄κλπ.
Όσο κι αν επιθυμούν κάποιοι από τα μέλη της Κυβέρνησης και των λοιπών κομμάτων της Βουλής, να αλλοιώσουν την αποστολή, το ρόλο και την σύσταση της οικογένειας, αυτά όλα αποτελούν στοιχεία της βιολογικής ταυτότητας του κάθε ατόμου που δεν μπορεί κανένα νομοσχέδιο και καμμία πολιτική απόφαση να αλλάξει.
Επιπλέον δε, αυτού του είδους τα εργαστήρια δεξιοτήτων ουδεμία σχέση έχουν με την έννοια της παιδείας, ούτε και με τον ελληνορθόδοξο προσανατολισμό που που αυτή καλείται να εκπληρώνει σύμφωνα με το ισχύον ελληνικό Σύνταγμα.
Προσωπικά, ως ορθόδοξη χριστιανή, μητέρα και εργαζόμενη, διαμαρτύρομαι και αντιτάσσομαι απερίφραστα στην ψήφιση αυτού του απαράδεκτου νομοσχεδίου και ζητώ την απόσυρσή του. Οι τώρα Κυβερνώντες, αλλά και όλοι όσοι θα θέσουν την υπογραφή τους σε αυτό το ανοσιούργημα, ας έχουν υπόψη τους ότι αποδομώντας την παραδοσιακή μορφή οικογένειας που ανέθρεψε γενιές ολόκληρες ηρώων, λογίων, επιστημόνων, αλλά και απλών ευσυνείδητων και δημιουργικών πολιτών, αποδομούν παράλληλα το ίδιο το ελληνικό έθνος και κάθε υγιή θεσμό μέσα στην ελληνική κοινωνία.
Ας θυμούνται επίσης, ότι από τα έργα τους θα κριθούν εν τέλει στο μέλλον και γι΄ αυτά θα δώσουν κάποια μέρα φρικτό λόγο στον Κύριο Ιησού Χριστό.
Η ένταξη της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα εργαστήρια δεξιοτήτων όλων των βαθμήδων εκπαίδευσης που προωθείται με το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και μάλιστα από τη βαθμίδα του νηπιαγωγείου, δεν μπορεί παρά να χαρακτηριστεί ως μία απαράδεκτη, αντιδεοντολογική και αντιπαιδαγωγική μέθοδος, η οποία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το βαθμό ωριμότητας, αλλά και πνευματικής ανάπτυξης των παιδιών, ιδιαίτερα των νηπίων. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ένας αναγκαίος προοδευτισμός, διότι δεν συνάδει με τις λοιπές μαθησιακές δραστηριότητες των διαφόρων βαθμίδων εκπαίδευσης, πόσο μάλλον με τις δραστηριότητες των νηπίων, ούτε και αποτελεί αντικείμενο ενός υγειούς πειραματισμού, αφού δεν προάγει το ήθος, τη γνώση, τις νοητικές δεξιότητες, αλλά φροντίζει να ενσπείρει ψήγματα μιας πρώιμης σεξουαλικότητας και αυτοπειραματισμού με διάφορες απαράδεκτες πρακτικές. Αυτό θα έχει ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα, σε πολλά παιδιά, ιδιαίτερα μικρής ηλικίας που δεν έχουν ακόμη αναπτύξει την προσωπικότητά τους, να διαταραχθεί η αντίληψη που έχουν για το φύλο τους, η σεξουαλική τους προδιάθεσή, η ενασχόλησή τους με σεξουαλικά παιχνίδια μίμησης, όταν μάλιστα αυτό προβάλλεται από τους "ειδικούς" ως κάτι το φυσιολογικό. Παράλληλα, υπάρχει ο κίνδυνος να αλλάξει στη συνείδηση των παιδιών αυτών, η εδραία μέχρι σήμερα αντίληψη για την οικογένεια, που απαρτίζεται από συγκεκριμένα μέλη με συγκεκριμένους ρόλους οι οποίοι διασώζονται αναλλοίωτοι εδώ και χιλιετίες και είναι: ο πατέρας, η μητέρα, τα παιδιά, τα αδέλφια, ο παππούς, η γιαγια΄κλπ. Όσο κι αν επιθυμούν κάποιοι από τα μέλη της Κυβέρνησης και των λοιπών κομμάτων της Βουλής, να αλλοιώσουν την αποστολή, το ρόλο και την σύσταση της οικογένειας, αυτά όλα αποτελούν στοιχεία της βιολογικής ταυτότητας του κάθε ατόμου που δεν μπορεί κανένα νομοσχέδιο και καμμία πολιτική απόφαση να αλλάξει. Επιπλέον δε, αυτού του είδους τα εργαστήρια δεξιοτήτων ουδεμία σχέση έχουν με την έννοια της παιδείας, ούτε και με τον ελληνορθόδοξο προσανατολισμό που που αυτή καλείται να εκπληρώνει σύμφωνα με το ισχύον ελληνικό Σύνταγμα. Προσωπικά, ως ορθόδοξη χριστιανή, μητέρα και εργαζόμενη, διαμαρτύρομαι και αντιτάσσομαι απερίφραστα στην ψήφιση αυτού του απαράδεκτου νομοσχεδίου και ζητώ την απόσυρσή του. Οι τώρα Κυβερνώντες, αλλά και όλοι όσοι θα θέσουν την υπογραφή τους σε αυτό το ανοσιούργημα, ας έχουν υπόψη τους ότι αποδομώντας την παραδοσιακή μορφή οικογένειας που ανέθρεψε γενιές ολόκληρες ηρώων, λογίων, επιστημόνων, αλλά και απλών ευσυνείδητων και δημιουργικών πολιτών, αποδομούν παράλληλα το ίδιο το ελληνικό έθνος και κάθε υγιή θεσμό μέσα στην ελληνική κοινωνία. Ας θυμούνται επίσης, ότι από τα έργα τους θα κριθούν εν τέλει στο μέλλον και γι΄ αυτά θα δώσουν κάποια μέρα φρικτό λόγο στον Κύριο Ιησού Χριστό.