Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Π. | 1 Μαΐου 2020, 19:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H σύγχρονη πραγματικότητα κάνει αναγκαία την ύπαρξη της κοινωνιολογίας στο ελληνικό σχολείο. Χωρίς να υπάρχει λόγος αντιπαράθεσης ανάμεσα στα Λατινικά ή την Κοινωνιολογία, θα έπρεπε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να επιλέγουν πιο μάθημα θέλουν να δώσουν πανελλαδικά ώστε να μπορέσουν να εισαχθούν στις σχολές που επιθυμούν. Έτσι εξασφαλίζονται τα εξής: α) οι μαθητές έχοντας επιλέξει να δώσουν συγκεκριμένο μάθημα είναι προτοιμασμένοι για το περιεχόμενο των σπουδών που έχουν επιλέξει και β) οι μαθητές έχουν κάνει εσωτερική προεργασία και συνειδητά έχουν αποφασίσει τι τους ενδιαφέρει και δεν καταφεύγουν σε μία τυχαία συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους. Σύμφωνα με τα προαναφερθέντα η κοινωνιολογία πρέπει να παραμείνει ως εξεταζόμενο πανελλαδικά μάθημα.