Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ | 13 Δεκεμβρίου 2010, 11:43
Είναι ολοφάνερο ότι πρέπει να είσαι διδάσκων΄, φοιτητής ή άλλο, για να απαντήσεις. Δεν ξέρω αν είμαι "άλλο". Ξέρω ότι είμαι αδιόριστος εκπαιδευτικός. Θεολόγος. Είμαι 50 ετών. Οι προσλήψεις θεολόγων ανέρχονται σε 40 περίπου ετησίως και οι φοιτητές που εισάγονται στις δύο Σχολές σε 800 περίπου. Ύπάρχει κάποια εξήγηση για την έλλειψη στοιχειώδους προγραμματισμού; Υπάρχει στοιχειώδης σχέση πανεπιστημίων- αναγκών της χώρας; Ολοι κάνουν για το Πανεπιστήμιο; Ολοι κάνουν για τα ΤΕΙ; Σοβαρολογείτε; Αυτό είναι ελευθερία; Δημοκρατία; Ισότητα; ΄Η ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ; Ακόμα με όρους ελεύθερης αγοράς, θα έπρεπε να μηνυθούν όλοι εκείνοι που δεν σεβάστηκαν τα χρήματα που πλήρωσα για την απόκτηση του πτυχίου. Μήνυση για διαφυγόντα κέρδη. Η επένδυση μου στη γνώση, ποτέ δεν απέδωσε τους προσδοκώμενους οικονομικούς καρπούς, παρά τις τότε διαβεβαιώσεις της πολιτείας. Η αξιοκρατία πρέπει να συνοδεύεται από αξιολόγηση σε όλα τα στάδια. Και όχι αυτό που συμβαίνει σήμερα. Λάθη στο Νηπιαγωγείο, λάθη στο δημοτικό, λάθη στο γυμνάσιο, λάθη στο λύκειο, λάθη στο πανεπιστήμιο. Ολο το εκπαιδευτικό σύστημα λάθος. Τόσες και τόσες γενιές στα πεζοδρόμια, στις καταλήψεις στις πορείες δεν μπορεί να είναι και αυτοί λάθος. Καιρός να ξυπνήσουν κάποιοι.