Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΝΤΟΥΡΗ | 1 Μαΐου 2020, 19:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τις Ομάδες Προσανατολισμού στη Γ' Λυκείου: Καλώς μειώθηκαν σε τρεις, γιατί θεραπεύονται παρενέργειες, όπως το να εξαναγκάζονται μαθητές/τριες από μικρά περιφερειακά σχολεία, όπου δεν ήταν δυνατή η λειτουργία ομάδας προσανατολισμού της επιλογής τους, να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον στην τελευταία τάξη, προκειμένου να ακολουθήσουν το όνειρό τους, να σπουδάσουν, δηλαδή, στη σχολή επιλογής τους. Για το "ψευτοδίλημμα" Λατινικά ή Κοινωνιολογία: Το ζήτημα δεν είναι να ικανοποιήσουμε τυχόν "συντεχνίες" (Λατινολάτρες- Κοινωνιολόγοι), αλλά τι είναι αυτό που χρειάζεται ο νέος πολίτης-επιστήμονας-επαγγελματίας. Προτείνω, λοιπόν, και τα δύο μαθήματα από 3 και 4 ώρες αντίστοιχα το καθένα και εναλλάξ στα δύο τετράμηνα , ή ένα 6-7 ώρες με βάση την επιλογή του μαθητή. Η Φυσική Αγωγή και η Πληροφορική στη Β'Λυκείου να είναι δίωρα μαθήματα και όχι μονόωρα. Τέλος, η Ερευνητική Εργασία (Project) να καταργηθεί ως αυτόνομο μάθημα και η "φιλοσοφία" που υπηρετούσε (διερευνητική μάθηση, ομαδοσυνεργατική μέθοδος κ.ά.) να "περάσει μέσα" από όλα τα μαθήματα και στην Α΄και Β΄τάξη (του Λυκείου, αλλά και του Γυμνασίου).