Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Παρασκευή Δανελάκη | 1 Μαΐου 2020, 20:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πώς μπορεί να γίνεται λόγος για εκσυχρονισμό της εκπαίδευσης την ίδια στιγμή που καταργείται το μάθημα της Κοινωνιολογίας από πανελλαδικώς εξεταζόμενο; Η Κοινωνιολογία ως επιστήμη κρίνεται απαραίτητη για την κατανόηση της κοινωνίας και των κοινωνικών σχέσεων, αγγίζει κάθε πτυχή της ζωής μας, προσωπικής και κοινωνικής, καλλιεργεί τις γνώσεις και την κρίση των ανθρώπων προσφέροντας καλύτερη οπτική για όσα συμβαίνουν γύρω μας. Η ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ αφού αποτελεί βασική επιστήμη για την εισαγωγή σε σχολές όπως η Κοινωνιολογία, η Νομική, η Ανθρωπολογία, τα τμήματα Πολιτικής Επιστήμης, Δημοσιογραφίας, Παιδαγωγικών Σπουδών αλλά κι επειδή η σύγχρονη κοινωνία χρειάζεται ανοιχτά μυαλά και σκεπτόμενους πολίτες.