Το ζητούμενο στη Προσχολική Εκπαίδευση είναι η εκμάθηση αγγλικών σε παιδιά 4-6 χρονών ή η ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξή τους; Το αναλυτικό Πρόγραμμα μιλάει για διαθεματικότητα και εσείς προωθείται ανεξάρτητο γνωστικό αντικείμενο. Οι συνάδελφοι των αγγλικών σε πόσα νηπιαγωγεία θα πηγαίνουν για να συμπληρώνουν ωράριο;; Πόσους μαθητές θα έχουν;; 100;; 150;; 200;; Τι είδους σχέσεις εμπιστοσύνης θα αναπτύξουν μαζί τους για να γίνονται με παιδαγωγικό τρόπο οι δραστηριότητες; Ούτε τα ονόματα των παιδιών θα γνωρίζουν! Και γιατί παρακαλώ "με παρουσία" και όχι ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ της νηπιαγωγού που γνωρίζει την προσχολική ηλικία καλύτερα; Σε επόμενα νομοσχέδια να περιμένουμε και μαθηματικούς, φιλολόγους στα νηπιαγωγεία??? Αν στόχος είναι να καταπολεμηθεί η ανεργία, υπάρχουν τρόποι χωρίς να υποσκάψουμε το μέλλον της προσχολικής εκπαίδευσης!
Το ζητούμενο στη Προσχολική Εκπαίδευση είναι η εκμάθηση αγγλικών σε παιδιά 4-6 χρονών ή η ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική και γνωστική ανάπτυξή τους; Το αναλυτικό Πρόγραμμα μιλάει για διαθεματικότητα και εσείς προωθείται ανεξάρτητο γνωστικό αντικείμενο. Οι συνάδελφοι των αγγλικών σε πόσα νηπιαγωγεία θα πηγαίνουν για να συμπληρώνουν ωράριο;; Πόσους μαθητές θα έχουν;; 100;; 150;; 200;; Τι είδους σχέσεις εμπιστοσύνης θα αναπτύξουν μαζί τους για να γίνονται με παιδαγωγικό τρόπο οι δραστηριότητες; Ούτε τα ονόματα των παιδιών θα γνωρίζουν! Και γιατί παρακαλώ "με παρουσία" και όχι ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ της νηπιαγωγού που γνωρίζει την προσχολική ηλικία καλύτερα; Σε επόμενα νομοσχέδια να περιμένουμε και μαθηματικούς, φιλολόγους στα νηπιαγωγεία??? Αν στόχος είναι να καταπολεμηθεί η ανεργία, υπάρχουν τρόποι χωρίς να υποσκάψουμε το μέλλον της προσχολικής εκπαίδευσης!