Δεν συμφωνώ με τη διάκριση σε πρότυπα και πειραματικά. Τα προτεινόμενα σχολεία να είναι χώροι πειραματικής εφαρμογής διδακτικών και παιδαγωγικών μεθόδων και προγραμμάτων, που στη συνέχεια θα πρέπει να αναδειχθούν ως πρότυπα (οι μέθοδοι και τα προγράμματα, όχι τα σχολεία), ως 'πολλαπλασιαστές' και για τα υπόλοιπα σχολεία. Ανοικτά σε όλους τους μαθητές,πέρα από κοινωνικές/ταξικές ή γεωγραφικές διακρίσεις, και τους "μετρίους" -που συχνά κρύβουν "αρίστους" που δεν φανταζόμαστε
Δεν συμφωνώ με τη διάκριση σε πρότυπα και πειραματικά. Τα προτεινόμενα σχολεία να είναι χώροι πειραματικής εφαρμογής διδακτικών και παιδαγωγικών μεθόδων και προγραμμάτων, που στη συνέχεια θα πρέπει να αναδειχθούν ως πρότυπα (οι μέθοδοι και τα προγράμματα, όχι τα σχολεία), ως 'πολλαπλασιαστές' και για τα υπόλοιπα σχολεία. Ανοικτά σε όλους τους μαθητές,πέρα από κοινωνικές/ταξικές ή γεωγραφικές διακρίσεις, και τους "μετρίους" -που συχνά κρύβουν "αρίστους" που δεν φανταζόμαστε