Θα ήθελα απλώς να πω ότι ειναι αδιανόητο το ίδιο το κράτος να δημιουργεί σε αρκετά παιδια προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα σε περίπτωση που δεν καταφερουν να συνεχίσουν με τους φίλους τους στο γυμνάσιο ή το λύκειο και αναγκαστούν να συνεχίσουν τη ζωή τους σε νέο άγνωστο σχολικό περιβάλλον, με τη ρετσινιά του "αποτυχημενου". Δεν είναι δυνατόν να βάζετε σε διαδικασια εξετάσεων ξανά τα παιδια που ήδη πέτυχαν στην την είσοδο τους σε προτυπο Γυμνάσιο για να μπουν στο Λύκειο. Τελος είναι απαράδεκτο να αποσυνδεετε τα ήδη συνδεδεμένα πειραματικα Δημοτικά απο τα αντιστοιχα Γυμνασια και Λύκεια, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που τα σχολεία είναι στον ίδιο οικοδομικά χώρο (π.χ Πειραματικα Σχολεία Πανεπιστημίου Πατρών). Σκεφτείτε πέρα από την ψυχική υγεία των παιδιών που δε θα συνεχίσουν στην επομενη βαθμίδα,την αναστατωση που θα προκαλεσετε σε οικογενειες (όπως η δική μου που εχω απο 1 παιδί σε δημοτικό, γυμνασιο και Λυκειο) που εχουν παιδια σε δυο ή παραπανω βαθμιδες του ιδιου σχολείου.
Ελπίζω ειλικρινά να προταξετε την κοινή λογική και να αποφύγετε να δημιουργήσετε νέους θυλακες παραπαιδειας και ανταγωνισμου σε ευαισθητες παιδικές ψυχες, με τη λογική των συνεχόμενων εξετάσεων για είσοδο στην επόμενη βαθμίδα.
Ο αριστος μαθητης θα προοδεψει από όποιο σχολείο και αν αποφοιτησει. Μην θυσιασετε τους κοινωνικούς δεσμούς των μαθητών σε μια ευαισθητη ηλικία, διαχωριζοντας τους σε καθε βαθμιδα σε πατρικιους και πληβειους. ΜΗΝ αποσυνδεσετε τα ήδη συνδεδεμενα πειραματικά σχολεια. Ακόμη και σε ενα παιδί να δημιουργήσετε προβληματα θα έχετε αποτύχει.
Σίκλης Τρύφων
Ιατρός Αναισθησιολογος
υπ. διδακτωρ Πανςπιστημιου Πατρών
Θα ήθελα απλώς να πω ότι ειναι αδιανόητο το ίδιο το κράτος να δημιουργεί σε αρκετά παιδια προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα σε περίπτωση που δεν καταφερουν να συνεχίσουν με τους φίλους τους στο γυμνάσιο ή το λύκειο και αναγκαστούν να συνεχίσουν τη ζωή τους σε νέο άγνωστο σχολικό περιβάλλον, με τη ρετσινιά του "αποτυχημενου". Δεν είναι δυνατόν να βάζετε σε διαδικασια εξετάσεων ξανά τα παιδια που ήδη πέτυχαν στην την είσοδο τους σε προτυπο Γυμνάσιο για να μπουν στο Λύκειο. Τελος είναι απαράδεκτο να αποσυνδεετε τα ήδη συνδεδεμένα πειραματικα Δημοτικά απο τα αντιστοιχα Γυμνασια και Λύκεια, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που τα σχολεία είναι στον ίδιο οικοδομικά χώρο (π.χ Πειραματικα Σχολεία Πανεπιστημίου Πατρών). Σκεφτείτε πέρα από την ψυχική υγεία των παιδιών που δε θα συνεχίσουν στην επομενη βαθμίδα,την αναστατωση που θα προκαλεσετε σε οικογενειες (όπως η δική μου που εχω απο 1 παιδί σε δημοτικό, γυμνασιο και Λυκειο) που εχουν παιδια σε δυο ή παραπανω βαθμιδες του ιδιου σχολείου. Ελπίζω ειλικρινά να προταξετε την κοινή λογική και να αποφύγετε να δημιουργήσετε νέους θυλακες παραπαιδειας και ανταγωνισμου σε ευαισθητες παιδικές ψυχες, με τη λογική των συνεχόμενων εξετάσεων για είσοδο στην επόμενη βαθμίδα. Ο αριστος μαθητης θα προοδεψει από όποιο σχολείο και αν αποφοιτησει. Μην θυσιασετε τους κοινωνικούς δεσμούς των μαθητών σε μια ευαισθητη ηλικία, διαχωριζοντας τους σε καθε βαθμιδα σε πατρικιους και πληβειους. ΜΗΝ αποσυνδεσετε τα ήδη συνδεδεμενα πειραματικά σχολεια. Ακόμη και σε ενα παιδί να δημιουργήσετε προβληματα θα έχετε αποτύχει. Σίκλης Τρύφων Ιατρός Αναισθησιολογος υπ. διδακτωρ Πανςπιστημιου Πατρών