Η πρωτοβουλία αποτελεί τολμηρή απόπειρα εφαρμογής της πειραματικής νομοθέτησης στην Εκπαίδευση. Διακρίνεται σε τρεις φάσεις (α) ΥΑ περί Πιλοτικής Εφαρμογής, (β) ΥΑ περί των λεπτομερειών του κατ'ιδίαν "Εργαστηρίου", (γ) Εκθεση Αποτελεσμάτων και Γνωμοδότηση του ΙΕΠ. Εάν στην πρώτη φάση δεν εκδοθεί η ΥΑ με Κατάλογο των θεμάτων των "Εργαστηρίων" ενταγμένο σε τριετή τουλάχιστον κεντρικό σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ σε συνεργασία με τους Φορείς της Εκπαίδευσης, τους Εκπροσώπωους Γονέων και τους Κοινωνικούς Εταίρους, εάν η ΥΑ της δεύτερης φάσης δεν εκδοθεί σε στενή συνεργασία με το ΙΕΠ, το ΙΕΠ στην τρίτη φάση τι θα αξιολογήσει; Νομίζω ότι η προτεινόμενη διαδικασία πρέπει να επανελεγχθεί.
Η πρωτοβουλία αποτελεί τολμηρή απόπειρα εφαρμογής της πειραματικής νομοθέτησης στην Εκπαίδευση. Διακρίνεται σε τρεις φάσεις (α) ΥΑ περί Πιλοτικής Εφαρμογής, (β) ΥΑ περί των λεπτομερειών του κατ'ιδίαν "Εργαστηρίου", (γ) Εκθεση Αποτελεσμάτων και Γνωμοδότηση του ΙΕΠ. Εάν στην πρώτη φάση δεν εκδοθεί η ΥΑ με Κατάλογο των θεμάτων των "Εργαστηρίων" ενταγμένο σε τριετή τουλάχιστον κεντρικό σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘ σε συνεργασία με τους Φορείς της Εκπαίδευσης, τους Εκπροσώπωους Γονέων και τους Κοινωνικούς Εταίρους, εάν η ΥΑ της δεύτερης φάσης δεν εκδοθεί σε στενή συνεργασία με το ΙΕΠ, το ΙΕΠ στην τρίτη φάση τι θα αξιολογήσει; Νομίζω ότι η προτεινόμενη διαδικασία πρέπει να επανελεγχθεί.