• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Παπαδόπουλος' | 1 Μαΐου 2020, 20:52

    Στο Νηπιαγωγείο, όπου τα νήπια και προνήπια δεν έχουν κατακτήσει ακόμα τη χρήση της μητρικής γλώσσας εισάγεται το αντικείμενο των Αγγλικών. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για νέες επικίνδυνες αλλαγές που αλλοιώνουν τη φυσιογνωμία της Προσχολικής Αγωγής, κύριος στόχος της οποίας είναι η ανάπτυξη μιας γνήσιας ψυχοσυναισθηματικής σχέσης ανάμεσα στο νήπιο και τον/τη νηπιαγωγό. Άλλωστε η απόφαση της Συνόδου των Προέδρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων της χώρας και των Κοσμητόρων των Πανεπιστημίων η οποία εξέφρασε την αντίθεσή της στην εισαγωγή εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στα νηπιαγωγεία, αποτελεί κόλαφο για μια τέτοια ενέργεια από τη μεριά του Υ.ΠΑΙ.Θ. Την ίδια στιγμή η ουσιαστική εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής σε όλη την Ελλάδα με σύγχρονους όρους και προϋποθέσεις, δυστυχώς κωλυσιεργεί.