Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ | 1 Μαΐου 2020, 20:25
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας «οι αλλαγές [αυτές] κρίνονται κατά λογική αναγκαιότητα επιβεβλημένες, [σύμφωνα με όσα] ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού. […], και εναρμονίζουν, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τα όρια των εν λόγω τμημάτων με τους κανόνες της παιδαγωγικής επιστήμης […]». Αλήθεια, σε ποιες παιδαγωγικές αρχές και μελέτες βασίστηκαν οι παραπάνω αυτές θέσεις του Υπουργείου; Αντίθετα λοιπόν με όσα ισχυρίζεται το Υπουργείο, η προτεινόμενη αύξηση των μαθητών ανά τμήμα-τάξη, κάθε άλλο παρά ευνοεί την επίτευξη των παιδαγωγικών σκοπών και, ειδικότερα, την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως διατείνονται πανεπιστημιακοί δάσκαλοι αλλά και ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα. Επιπλέον, εν μέσω πανδημίας, αντί να μειώσουν τους μαθητές ανά τμήμα, που θα βοηθούσε και στην τήρηση των κανόνων υγιεινής, επιλέγουν ακριβώς το αντίθετο.