Παίζω μαθαίνοντας και μαθαίνω παίζοντας.Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η όλη εκπαιδευτική διαδικασία του νηπιαγωγείου.
Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία μαθαίνουν μέσω του παιχνιδιού, της ελεύθερης έκφρασης και της οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.
Η εκμάθηση της γλώσσας για να είναι αποτελεσματική σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να έχει έχει τη μορφή συστηματικής διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο. Στα νήπια η εκμάθηση των εγγράμματων συνόλων περιλαμβάνεται σε μορφές έντυπου λόγου,εικαστικής έκφρασης και εικόνων.Έχει χαρακτήρα μιας έμμεσης παιγνιώδους μορφής με σταθερή ποιοτική επανάληψη ώστε να είναι σταθερή και συνεχής η διαδικασία δόμησης του εγγράμματου λόγου.
Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με ένα πρόσωπο, αυτό της νηπιαγωγού. Η εναλλαγή προσώπων στην προσχολική ηλικία θα δημιουργεί σύγχυση στα νήπια. Επίσης, οι μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει αρχικά να κατακτήσουν την μητρική τους γλώσσα, ώστε για να προχωρήσουν στο Δημοτικό Σχολείο.
Όλα παιδιά δεν είναι σε θέση να δομήσουν πολύπλευρες δεξιότητες, στάσεις και συμπεριφορές που συνδέονται με το εκάστοτε θέμα εργασίας,άρα οφείλουμε αντιλαμβανόμενοι την εξαιρετική διαδικασία κατοχύρωσης να μην θέσουμε επιπρόσθετες δυσκολίες που αποπροσανατολίζουν σημαντικά τα παιδιά από τον βασικό στόχο που είναι η καλλιέργεια ενός γόνιμου εδάφους σκέψης και δράσης.
Αποφύγετε λοιπόν τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία !Το νηπιαγωγείο χρειάζεται να ενισχύσει καθοδηγητικά τους μαθητές να αποδεχθούν τον προφορικό λόγο της μητρικής τους γλώσσας,των ελληνικών που στην συνέχεια στο δημοτικό θα ακολουθήσει η εκπαίδευση στο γραπτό λόγο. Η γλώσσα μας έχει χαρακτήρα αναλυτικοσυνθετικό,η αγγλική δεν έχει καμιά σχέση με τον πλούτο της Ελληνικής αφού λειτουργεί συμπεριληπτικά !
ΟΧΙ στην εισαγωγής της σε αυτή την καθοριστική ηλικία !
Παίζω μαθαίνοντας και μαθαίνω παίζοντας.Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η όλη εκπαιδευτική διαδικασία του νηπιαγωγείου. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία μαθαίνουν μέσω του παιχνιδιού, της ελεύθερης έκφρασης και της οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η εκμάθηση της γλώσσας για να είναι αποτελεσματική σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να έχει έχει τη μορφή συστηματικής διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο. Στα νήπια η εκμάθηση των εγγράμματων συνόλων περιλαμβάνεται σε μορφές έντυπου λόγου,εικαστικής έκφρασης και εικόνων.Έχει χαρακτήρα μιας έμμεσης παιγνιώδους μορφής με σταθερή ποιοτική επανάληψη ώστε να είναι σταθερή και συνεχής η διαδικασία δόμησης του εγγράμματου λόγου. Η εισαγωγή του μαθήματος των Αγγλικών στο νηπιαγωγείο θα αποτελούσε επιβαρυντικό παράγοντα στις ήδη δύσκολες συνθήκες του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με ένα πρόσωπο, αυτό της νηπιαγωγού. Η εναλλαγή προσώπων στην προσχολική ηλικία θα δημιουργεί σύγχυση στα νήπια. Επίσης, οι μαθητές/μαθήτριες θα πρέπει αρχικά να κατακτήσουν την μητρική τους γλώσσα, ώστε για να προχωρήσουν στο Δημοτικό Σχολείο. Όλα παιδιά δεν είναι σε θέση να δομήσουν πολύπλευρες δεξιότητες, στάσεις και συμπεριφορές που συνδέονται με το εκάστοτε θέμα εργασίας,άρα οφείλουμε αντιλαμβανόμενοι την εξαιρετική διαδικασία κατοχύρωσης να μην θέσουμε επιπρόσθετες δυσκολίες που αποπροσανατολίζουν σημαντικά τα παιδιά από τον βασικό στόχο που είναι η καλλιέργεια ενός γόνιμου εδάφους σκέψης και δράσης. Αποφύγετε λοιπόν τα αγγλικά στα νηπιαγωγεία !Το νηπιαγωγείο χρειάζεται να ενισχύσει καθοδηγητικά τους μαθητές να αποδεχθούν τον προφορικό λόγο της μητρικής τους γλώσσας,των ελληνικών που στην συνέχεια στο δημοτικό θα ακολουθήσει η εκπαίδευση στο γραπτό λόγο. Η γλώσσα μας έχει χαρακτήρα αναλυτικοσυνθετικό,η αγγλική δεν έχει καμιά σχέση με τον πλούτο της Ελληνικής αφού λειτουργεί συμπεριληπτικά ! ΟΧΙ στην εισαγωγής της σε αυτή την καθοριστική ηλικία !