Υπάρχει ουσιαστικός κίνδυνος να εξελιχθεί η διαδικασία της αυταξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε γραφειοκρατικό γεγονός που συρρικνώνει και "αφυδατώνει" εντελώς κάθε νόημα αναζήτησης και δημιουργικής ανατροφοδότησης του περιεχομένου της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Υπάρχει ουσιαστικός κίνδυνος να εξελιχθεί η διαδικασία της αυταξιολόγησης της σχολικής μονάδας σε γραφειοκρατικό γεγονός που συρρικνώνει και "αφυδατώνει" εντελώς κάθε νόημα αναζήτησης και δημιουργικής ανατροφοδότησης του περιεχομένου της εκπαιδευτικής διαδικασίας.