Η παρεμπόδιση διδασκαλίας είναι ένα πρόβλημα που συναντιέται σε ανησυχητικό βαθμό στα σχολεία μας (χρόνο με το χρόνο γίνεται μεγαλύτερο). Είναι ένα σύνθετο θέμα που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης - όχι μόνο θεωρητικά - αλλά και με απτά αποτελέσματα. Η διδασκαλία σε ένα σύγχρονο σχολείο θα πρέπει να γίνεται σε κλίμα μάθησης. Όταν μέσα στο μάθημα δεν υπάρχει κατάλληλο μαθησιακό κλίμα λόγω φασαρίας κλπ. είναι ευνόητο ότι απαξιώνεται ο ρόλος του καθηγητή αλλά και τα δικαιώματα της πλειοψηφίας των παιδιών που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα και δεν μπορούν. Αυτό ίσως τελικά είναι και μία μικρή εστία που μπορεί μαζί με άλλες αιτίες να γεννήσει μικρές παραβατικές συμπεριφορές.
Η διαγωγή αν δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο (εννοώ όλοι παίρνουν κοσμιοτάτη διαγωγή) είναι ωφέλιμη. Γιατί για παράδειγμα, κάποιος μαθητής που δημιουργεί πολλά προβλήματα σε ένα σχολείο να παίρνει κοσμιοτάτη διαγωγή;
Η παρεμπόδιση διδασκαλίας είναι ένα πρόβλημα που συναντιέται σε ανησυχητικό βαθμό στα σχολεία μας (χρόνο με το χρόνο γίνεται μεγαλύτερο). Είναι ένα σύνθετο θέμα που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης - όχι μόνο θεωρητικά - αλλά και με απτά αποτελέσματα. Η διδασκαλία σε ένα σύγχρονο σχολείο θα πρέπει να γίνεται σε κλίμα μάθησης. Όταν μέσα στο μάθημα δεν υπάρχει κατάλληλο μαθησιακό κλίμα λόγω φασαρίας κλπ. είναι ευνόητο ότι απαξιώνεται ο ρόλος του καθηγητή αλλά και τα δικαιώματα της πλειοψηφίας των παιδιών που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα και δεν μπορούν. Αυτό ίσως τελικά είναι και μία μικρή εστία που μπορεί μαζί με άλλες αιτίες να γεννήσει μικρές παραβατικές συμπεριφορές. Η διαγωγή αν δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο (εννοώ όλοι παίρνουν κοσμιοτάτη διαγωγή) είναι ωφέλιμη. Γιατί για παράδειγμα, κάποιος μαθητής που δημιουργεί πολλά προβλήματα σε ένα σχολείο να παίρνει κοσμιοτάτη διαγωγή;