Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ξένια Τομπατζόγλου | 1 Μαΐου 2020, 21:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης πόσω μάλλον αντιπαράθεσης μεταξύ της Κοινωνιολογίας και των Λατινικών καθώς αποτελούν δύο διαφορετικά επιστημονικά αντικείμενα που το κάθε ένα έχει να προσφέρει οφέλη στον υποψήφιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση μαθητή. Η κατάργηση της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα θεωρώ πως είναι άτοπη καθώς σε πάνω από τα μισά τμήματα των κοινωνικών και ανθρωπιστικών σπουδών διδάσκεται ως μάθημα είτε υποχρεωτικό είτε επιλογής και συνεπώς η εξοικείωση του μαθητή με την κοινωνιολογική σκέψη είναι απαραίτητη για να αντεπεξέλθει στα ακαδημαϊκά του καθήκοντα