Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ | 1 Μαΐου 2020, 21:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογία μέσα από τη μελέτη των συνεχώς μεταβαλλόμενων κοινωνικών φαινομένων, βοηθά τους μαθητές να αναπτύξουν κριτική σκέψη και να γίνουν ενεργοί πολίτες, να αναγνωρίσουν και να σταθούν κριτικά απέναντι σε προβλήματα τοπικής ή παγκόσμιας κοινωνίας μέσα από την εμπλοκή σε κοινό προβληματισμό και να αναλάβουν δράση στη διαχείριση και αντιμετώπισή τους. Με την Κοινωνιολογία, οι μαθητές και οι μαθήτριες δε χρειάζεται να αποστηθίσουν όπως συνέβαινε τις τελευταίες δεκαετίες με ορισμένα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Συγκεκριμένα, η κοινωνιολογία προϋποθέτει την κατανόηση των κοινωνικών φαινομένων, την εμβάθυνση σε αυτά, την αμφισβήτηση κοινότοπων ερμηνειών της κοινωνικής συμπεριφοράς, τη σύνδεση προσωπικών βιωμάτων με κοινωνικά γεγονότα, τη συνειδητοποίηση της σημασίας της κοινωνικής συνοχής, της κοινωνικής συνείδησης και της κοινωνικής αλληλεγγύης. Καθίσταται σαφές ότι μέσα από αυτές τις διαδικασίες και διεργασίες καλλιεργούνται κριτικές δεξιότητες και παραγκωνίζεται η στείρα αποστήθιση.