Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κάτια Χ. | 1 Μαΐου 2020, 22:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε τη σημασία του μαθήματος της Κοινωνιολογίας για τους ανήλικους, γεμάτους απορίες για όλα τα κοινωνικά φαινόμενα του κόσμου που τους περιβάλλει μαθητές και αυριανούς ενήλικους συνειδητοποιημένους Έλληνες πολίτες μιας δημοκρατικής κοινωνίας. Είναι δεδομένο ότι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ των δύο μαθημάτων, Κοινωνιολογίας και Λατινικών. Κάθε ένα επιτελεί διαφορετικό σκοπό. Δεν κατανοεί κανείς όμως την αναιτιολόγητη και ξαφνική απόφαση του Υπουργείου να αντικαταστήσει την Κοινωνιολογία χωρίς να έχει αξιολογηθεί ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Είναι επιτακτική ανάγκη να διατηρηθεί το μάθημα της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο στην κατεύθυνση που εισάγει φοιτητές στις Κοινωνικές, Ανθρωπιστικές, Πολιτικές, Παιδαγωγικές και Νομικές Επιστήμες, ώστε να έχουν το επιστημονικό υπόβαθρο από το Λύκειο. Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό σύστημα παγκοσμίως που να δέχεται τόσες αλλαγές με κάθε αλλαγή διοίκησης του Υπουργείου. Αναλογιστείτε την αδικία που υφίστανται οι μαθητές μας σε σύγκριση με τους συνομηλίκους άλλων χωρών και διευκολύνετε την προσπάθειά τους να ανταπεξέλθουν επαρκώς στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής, χωρίς να επιβαρύνετε οικονομικά την ελληνική οικογένεια. Δεν μπορούν όλοι να πληρώσουν τα ιδιωτικά φροντιστήρια για να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή να αποκτήσουν ένα «ισότιμο» πτυχίο κολλεγίου ανταγωνιζόμενοι τους συναδέλφους τους στην αγορά εργασίας. Το μάθημα της Κοινωνιολογίας δεν χρήζει φροντιστηρίου. Το διαβάζουν μόνοι τους οι μαθητές. Τελικά, χρειαζόμαστε «αναβάθμιση» του σχολείου; Κριτικά σκεπτόμενους πολίτες; Μαθητές ευαισθητοποιημένους για την κοινωνία; Διότι αν στοχεύουμε σε μια ελίτ των οικονομικά ισχυρών και μορφωμένων στα κολλέγια δεν γίνεται λόγος για δωρεάν παιδεία, πρόκειται περί υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου.