Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελίζα | 1 Μαΐου 2020, 22:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Θα πρέπει στη Β΄Λυκείου να υπάρχει και κατεύθυνση Οικονομικών Σπουδών όπως υπάρχει για τις Ανθρωπιστικές και τις Θετικές Σπουδές. Δεν είναι δυνατόν οι μαθητές που ενδιαφέρονται για τις οικονομικές σχολές να φτάνουν στη Γ΄Λυκείου για να κάνουν ως ΔΙΑΚΡΙΤΟ γνωστικό αντικείμενο τα Οικονομικά, ενώ με όλα τα άλλα πανελλαδικά μαθήματα έχουν επαφή και σε προηγούμενες τάξεις. 2. Το 7ωρο στα μαθήματα προσανατολισμού πρέπει να διατηρηθεί. Φέτος βοήθησε πολύ, ιδίως τους μαθητές που δεν πηγαίνουν φροντιστήριο, καθώς έδωσε τη δυνατότητα να γίνονται επιπλέον ασκήσεις και επαναλήψεις. 3. Η Κοινωνιολογία θα πρέπει να παραμείνει στα πανελλαδικά μαθήματα. Θα μπορούσαν οι μαθητές να επιλέγουν μεταξύ Κοινωνιολογίας και Λατινικών στον προσανατολισμό Ανθρωπιστικών Σπουδών όπως φαίνεται ότι θα γίνει στον προσανατολισμό Θετικών Σπουδών μεταξύ των Μαθηματικών και της Βιολογίας.