Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
Ως μητέρα που έκανε συνειδητά την επιλογή να συμμετέχει το παιδί της στη κλήρωση για το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, ήταν ακριβώς για την διδασκαλία, για την εκμάθηση μέσα από τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τρόπο του Πειραματικού Σχολείου και των καθηγητριών και καθηγητών του και για τη συνέχιση και ολοκλήρωση των σπουδών του στο συνδεδεμένο 2ο Πειραματικό Λύκειο χωρίς εξετάσεις εισαγωγικές χωρίς κληρώσεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ήρεμη και ισορροπημένη διαμόρφωση του χαρακτήρα του, των επιδιώξεων του και της μαθησιακής του εξέλιξης και εν τέλει να βρει το στόχο του, χωρίς την πίεση της Αριστείας.
Εκφράζω τη απόγνωσή μου και τη δυσαρέσκειά μου τόσο για την αιφνίδια απόφαση να μετατραπεί σε πρότυπο, και ακολούθως για την απόφαση να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης Γυμνάσιο-Λύκειο και για τις εξετάσεις για εισαγωγή στο Λύκειο, η άδικη και εσφαλμένη διάταξη των εξετάσεων εισαγωγής, εάν και εφόσον ισχύσει, θα πρέπει να αφορά ΜΟΝΟ τους νεοεισαχθέντες μαθητές απο το σχολικό έτος 2020-2021 και όσοι μαθητές φοιτούν ήδη, δηλαδή οι μαθητές που φοιτούν αυτή τη στιγμή στην α΄ και β' τάξη του 2ου Πειραματικού (πρότυπου) Γυμνασίου Αθηνών να συνεχίσουν χωρίς εξετάσεις τις σπουδές τους στο 2ο Πειραματικό (πρότυπο) Λύκειο Αθηνών σύμφωνα με τους όρους της παρ. 1 του άρθρου 81 του ν. 4610/2019.
Αν γνώριζα την επερχόμενη αλλαγή του χαρακτήρα του συγκεκριμένου Γυμνασίου και ότι το παιδί μου επρόκειτο να περάσει τη διαδικασία τέτοιων απαιτητικών εξετάσεων, σίγουρα δεν θα αποτελούσε για την οικογένειά μας επιλογή.
Με κάθε σεβασμό
Μία μητέρα που το παιδί της είναι σε Πειραματικό Γυμνάσιο.
Αξιότιμη κ. Υπουργέ, Ως μητέρα που έκανε συνειδητά την επιλογή να συμμετέχει το παιδί της στη κλήρωση για το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, ήταν ακριβώς για την διδασκαλία, για την εκμάθηση μέσα από τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και τρόπο του Πειραματικού Σχολείου και των καθηγητριών και καθηγητών του και για τη συνέχιση και ολοκλήρωση των σπουδών του στο συνδεδεμένο 2ο Πειραματικό Λύκειο χωρίς εξετάσεις εισαγωγικές χωρίς κληρώσεις, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ήρεμη και ισορροπημένη διαμόρφωση του χαρακτήρα του, των επιδιώξεων του και της μαθησιακής του εξέλιξης και εν τέλει να βρει το στόχο του, χωρίς την πίεση της Αριστείας. Εκφράζω τη απόγνωσή μου και τη δυσαρέσκειά μου τόσο για την αιφνίδια απόφαση να μετατραπεί σε πρότυπο, και ακολούθως για την απόφαση να σταματήσει η διασύνδεση μεταξύ των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης Γυμνάσιο-Λύκειο και για τις εξετάσεις για εισαγωγή στο Λύκειο, η άδικη και εσφαλμένη διάταξη των εξετάσεων εισαγωγής, εάν και εφόσον ισχύσει, θα πρέπει να αφορά ΜΟΝΟ τους νεοεισαχθέντες μαθητές απο το σχολικό έτος 2020-2021 και όσοι μαθητές φοιτούν ήδη, δηλαδή οι μαθητές που φοιτούν αυτή τη στιγμή στην α΄ και β' τάξη του 2ου Πειραματικού (πρότυπου) Γυμνασίου Αθηνών να συνεχίσουν χωρίς εξετάσεις τις σπουδές τους στο 2ο Πειραματικό (πρότυπο) Λύκειο Αθηνών σύμφωνα με τους όρους της παρ. 1 του άρθρου 81 του ν. 4610/2019. Αν γνώριζα την επερχόμενη αλλαγή του χαρακτήρα του συγκεκριμένου Γυμνασίου και ότι το παιδί μου επρόκειτο να περάσει τη διαδικασία τέτοιων απαιτητικών εξετάσεων, σίγουρα δεν θα αποτελούσε για την οικογένειά μας επιλογή. Με κάθε σεβασμό Μία μητέρα που το παιδί της είναι σε Πειραματικό Γυμνάσιο.