Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΣΤΑΣ | 1 Μαΐου 2020, 22:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ανακατανομή του διδακτικού χρόνου θα πρέπει απαραίτητα δεν έχει ουσιαστικό περιεχόμενο θα πρέπει να κατευθύνεται στην αύξηση των ωρών της Φυσικής αγωγής στις 3 ώρες για όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης.Θα πρέπει να συνδυαστεί αναθεώρηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων στην κατεύθυνση της μείωσης του όγκου της ύλης με παράλληλη έμφαση σε ψυχοκινητικές δεξιότητες,αλλά και προσανατολισμό στην αγωγή υγείας την περιβαλλοντική αγωγή. Ειδικά η φυσική αγωγή από τη νηπιακή ηλικία και την ηλικία του δημοτικού,θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα αφού είναι διεθνώς αναγνωρισμένη τόσο σε κινητικό όσο και σε ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο. Η φυσική αγωγή παίζει πρωταρχικό και καίριο ρόλο για την αύξηση της οστικής πυκνότητας των νηπίων και των παιδιών.Περιττό να αναφερθεί η σημαντικότητα της φυσικής αγωγής για την υιοθέτηση δια βίου υγιεινών συνηθειών σε διατροφικό επίπεδο και του τρόπου ζωής και γιατί οδηγεί στην μείωση μακροπρόθεσμα της δαπάνης για ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη. Το ωρολόγιο πρόγραμμα που δεν συμπεριλαμβάνει καθημερινά την άσκηση και αθλητισμό δεν διασφαλίζει την ψυχοσυναισθηματική ισοροπία που είναι το ζητούμενο. Η κολύμβηση για παράδειγμα σε μια χώρα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως η Ελλάδα θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα ! Άρα επικέντρωση στην αύξηση του ωραρίου της φυσικής δραστηριότητας με όλες τις μορφές της Φ. Αγωγής για (3) τουλάχιστο ώρες είναι εφικτό και μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά στο δημόσιο σχολείο.